آب شرب میانه با 400 میلیارد ریال اعتبار به اجرا می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، خط انتقال آب شرب شهر میانه به طول 5/11 کیلومتر با استفاده از لوله های GRP  از سوی شرکت خصوصی فراسان عملیاتی خواهد شد.

طی جلسه ای باحضور حیدری آزاد معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میانه، مددی نماینده مردم میانه در مجلس و نمایندگان تام الاختیارشرکت فراسان، این شرکت متعهد گردید اجرای خط انتقال آب شرب شهر میانه از سد گرمی چای را به محض تایید و اعلام دفتر فنی و سازمان آب منطقه ای استان بدون تاخیر آغاز کند.

این شرکت همچنین متعهد شد پروژه مزبور را از زمان آغاز در طی 18 ماه به اتمام رسانده و تحویل دهدو نیزاگر حجم عملیات پروژه کمتر از مبلغ قرارداد باشد شرکت مکلف است بر اساس قیمت لوله GRP سایر پروژه های امور آب شهرستان میانه را تامین نماید.

همچنین به درخواست کمیته پیمان شورای فنی استان و پیگیریهای انجام شده طی این نشستبرابر توافقات انجام شده قیمت پیشنهادی شرکت فراسان از 420 میلیارد ریال به 400 میلیارد ریال تقلیل یافت.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. با تشکر از زحمات جناب آقای فرماندار ویژه شهرستان میانه

    ولی باید توجه داشت که اصلا سدی در کار نیست و این پروژه بیش از 3 سال است که تعطیلی شده و به خاموشی مطلق فرو رفته و یا ساده بگم مرده ،  ولی سوال اینجاست که وقتی سدی نیست خط لوله اگه 5 روز دیگر آماده هم بشه به چه در درد میخوره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *