امام جمعه میانه: سخت‌ترین توطئه‌ها را با دعای شهدا پشت سر گذاشتیم

امام جمعه میانه در آیین وداع با شهید گمنام، شهید را واژه‌ای مقدس و مورد توجه خاص آحاد مردم دانست و گفت: ما در سایه دعای شهدا از تمام گردنه‌ها و سخت‌ترین توطئه‌ها عبور کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی اظهار داشت: شهید کسی است که هر چه دارد را فدا کرده و با فدا کردن خود به همه مردم عزت داده، به مملکت اسلامی، قدرت داده و پرچم اسلام را در جهان اعتلا می‌بخشد و به همین خاطر دارای جایگاه بسیار والایی است.

خطیب جمعه میانه با یادآوری اینکه شهید می‌بیند، می‌‌شنود، دعا می‌کند و دعایش مستجاب است، متذکر شد: بعد از انقلاب ما در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها، پیروز میدان بوده‌ایم در حالی که از کمترین نیرو، امکانات و تجهیزات برخوردار بوده‌ایم و این به خاطر نظر لطف الهی ناشی از دعای پاک شهداست.

حجت‌الاسلام رشادی گفت: امروز در کشورهای جهان نام امام حسین علیه‌السلام طنین‌انداز شده و مراسم سوگواری شهدای کربلا در سراسر جهان برگزار می‌شود و این به سبب خون شهداست.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام هرچه تلاش کردند که قرآن و اسلام را از چشم دنیا بیاندازند و از گروه‌هایی همچون داعش و طالبان که با شعار اسلام جنایت می کردند، بهره گرفتند، اما نه تنها نتوانستند محبوبیت اسلام را افول دهند بلکه علاقمندی مردم به اسلام و قرآن را دو چندان کردند و این به برکت خون و ایثارگری‌های شهداست.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *