فرمانده سپاه میانه: خدمت، تبیین و امیدآفرینی، صحنه جهاد بسیج است

رمانده سپاه میانه در یادواره شهدای مسجد چراغ، کار بسیج را جهادگونه توصیف کرد و گفت: جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی، سه رویکرد فعالیت‌های جهادی بسیج است.

محمد بیرامی با اشاره به حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای بسیج در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: فرهنگ و قدرت بسیج، او را تبدیل به ارتشی محکم، استوار و افتخار آفرین کرده و همین قدرت و فرهنگ بسیج، کشور را به این درجه از پیشرفت و اقتدار رسانیده‌ است.

وی تقوا، اخلاص و بصیرت، و ورود در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و … را از بارزترین جلوه‌های بسیج عنوان کرد و افزود: امروز منطقه به دست بسیج اداره می شود و قدرت بسیج، دشمن را مات و مبهوت کرده است.

بیرامی با بیان مهم‌ترین رویکرد فعالیت‌های های بسیج، جهاد تبیین را یکی از این رویکردها دانست و متذکر شد: آنچه که می تواند ما را در بزنگاه‌ها از اشتباه مصون بدارد، جهاد تبیین است.

وی جهاد خدمت را دومین عرصه فعالیت بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: امروز در دورترین و محروم‌ترین مناطق، بسیج است که پیشتاز در ایفای نقش است.

بیرامی از جهاد امیدآفرینی به عنوان سومین رویکرد فعالیت‌های بسیج یاد کرد و هشدار داد: دشمن تمام توانش را برای ناامید کردن جوانان و نوجوانان ما بکارگرفته و سالیانه هزینه‌های هنگفتی برای این امر مصروف می‌دارد لذا بسیج تنها نیروی خنثی‌گر این توطئه‌هاست‌.

فرمانده سپاه میانه، ایمان به خدا و خیرخواهی برای مردم دو خصوصیت برجسته بسیج برشمرد و بهترین کار برای مقابله با دشمنان و استکبار جهانی را تقویت ایمان با احیای مساجد و پایگاه‌ها بیان داشت و با اشاره به رخدادهای منطقه، افزود: مسلمانان در هر کجای عالم، هموطنان ما هستند و گسترش اسلام در جهان از مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه‌ها و اهداف انقلاب است.

یادواره شهدای محله مسجد چراغ به همت پایگاه شهید سلیمانی حوزه شهید بهشتی و با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *