۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین بیماران کرونایی شهرستان میانه توزیع شد

فرمانده سپاه میانه در آیین توزیع این بسته ها ضمن تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی از ایشان به عنوان مدافع سرسخت ولایت یاد کرد و گفت: ایشان در طول عمر شریفشان لحظه ای از تلاش در راه اسلام و قرآن غفلت نکردند.
حسین محمدی همچنین با تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شهادت ایشان به عنوان ضایعه ای برای جهان بشریت یاد کرد و اظهار داشت: اندوه این مصیبت بزرگ و یاد و خاطره سردار سلیمانی در طول این یک سال، لحظه ای هم از ذهن ملت ایران فراموش نشده است.
وی از ایشان به عنوان یار و دستگیر مظلومان یاد کرد و افزود: او خونبهای آرامش جهان اسلام بود و فرهنگ مقاومت را در دنیا رواج داده و روح مقاومت را در رگهای جهان تزریق کرد.
محمدی تصریح کرد: آنچه حاج قاسم را حاج قاسم کرد ولایت مداری او بود. او کسی بود که با آن شخصیت والا و با عظمت و با آن همه شهرتی که از معنویت و جهاد و مقاومت کسب کرده بود، خود را سرباز ولایت معرفی می کرد و این الگو و درسی است برای همه ما.
وی افزود: حاج قاسم خود را نوکر مردم می دانست و تمام عمرش را فدای خدمت به مردم کرد و مکتب او مکتب ولایتمداری و خدمت بی منت بود و همین افتادگی او را در طول تاریخ ماندگار کرد و محبتش را در دلهای تمام آزادگان جهان جای داد.
با حضور مسئولینی از ادارات شهرستان میانه، ۲۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته بیش از ۳ میلیون ریال در بین بیماران کرونایی توسط سپاه میانه توزیع شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *