شرکت بیش از ۱۰۰ پایگاه مقاومت در اولین فراخوانی دسته های رزمی میانه

این فراخوانی با محوریت مساجد و پایگاه های مقاومت و با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از بسیجیان انجام شد و بسیجیان آموزش های مربوطه را از مربیان اعزامی فرا گرفتند.
فرمانده سپاه میانه با اعلام این خبر، این فراخوانی را استارتی برای بازگشایی و آغاز مجدد فعالیت های غیرکرونایی پایگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و گفت: پایگاه های ما در طول ایام مبارزه با کرونا، فعالیتی چشمگیر و موثر داشته اند و این فراخوانی آغازی برای دیگر فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بسیجیان است و از این جهت بسیار حائز اهمیت است.
حسین محمدی با اشاره به اینکه تمام اقدامات بهداشتی همچون ضدعفونی محل های تجمع بسیجیان و تهیه ماسک برای تک تک آنان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به عمل آمده است، مهمترین برنامه های این فراخوانی را تشریح کرده و ارائه آموزش های لازم، برپایی نمازهای جماعت و فعال سازی گشت های رضویون را از جمله این برنامه ها برشمرد.
وی هدف کلی برنامه را ایمن سازی محله ها از طریق بسیجیان خود محله و حفظ آمادگی رزم و افزایش توان امنیت بخشی بسیجیان عنوان کرد.
اولین مرحله فراخوانی دسته های رزمی گردانهای بیت المقدس میانه با شرکت بیش از ۱۵۰۰ نفر از بسیجیان در بیش از ۱۰۰ مسجد و به صورت پایگاه محور برگزار شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *