امروز دشمن می خواهد ترمز دستی این قطار سریع السیر را بکشد و مانع پیشرفت جوانانمان شود

به گزارش پایگاه خبری میانا، حسین محمّدی دوران جدید انقلاب را دورانی بسیار متعالی و درخشان تلقی کرد و گفت: امروز اوج تاریخ متعلق به ماست و دشمن در متوقف ساختن قطار انقلاب عاجز است.

   وی افتخار به گذشته و امید به آینده را خلاصه بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و بر لزوم تقویت بنیه های انقلاب تاکید کرد و افزود: تنها رشد در بعد نظامی کافی نیست و تعالی و پیشرفت و تحقق گام دوم انقلاب با تقویت و قدرت افزایی همه جانبه در تمامی ابعاد میسر خواهد شد.

   فرمانده سپاه میانه با اشاره به تاریخ ننگین دوران ستمشاهی و جدایی بخش های مهمی از خاک کشور در دوران قاجار و پهلوی، دفاع مقدس را سند افتخاری بزرگ برای ملت ایران برشمرد و اظهار داشت: در طولانی ترین جنگ قرن در برابر قدرتمندترین دشمنان، نه تها قحطی در کشور حاکم نشد بلکه حتی وجبی از خاک کشور در این جنگ ۸ ساله به دست دشمن نیافتاد و این امر، تنها به سبب ایمان رزمندگان و حرکت در مسیر رضای الهی بود.

   محمّدی با اشاره به جنایات رژیم بعثی در بمباران مدارس زینبیه و ثارالله میانه، تکه تکه شدن ده ها نفر از دانش آموزان مظلوم و بی گناه بدون هیچ دلیل و منطق را نشانی از وحشیگری این رژیم و استکبار دانست و افزود: دانش آموزان در تمامی مقاطع انقلاب در پیروزی، تثبیت و استمرار آن، نقشی بی بدیل، بی نظیر، افتخار آمیز و غیرقابل کتمان ایفا کردند.

   وی با تاکید بر حماسه آفرینی های دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: آنها نه تنها با حضورشان در جنگ، حماسه ها خلق کردند بلکه همین حضور جوانان و نوجوانان کم سن و سال موجب تشویق و تحریک دیگران برای حضور در جبهه ها می شد.

   محمّدی وظیفه امروز جوانان و دانش آموزان را علم آموزی، معنویت افزایی، ولایت مداری و حضور شکوهمند و بصیرانه در صحنه ها برشمرد و افزود: اصلی ترین سنگر یک دانش آموز، سنگر علم آموزی است.

   به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ده ها نفر از دانش آموزان بسیجی دبیرستان عفاف با فرمانده سپاه میانه دیدار کردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *