رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه میانه منصوب شد

به گزارش میانا، فرماندار ویژه شهرستان میانه در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد خوب حجت الاسلام میرطاهر غفاری برای رسیدن به اهداف مورد نظر در حوزه اوقاف و امور خیریه و رفع مساله اوقاف در آقکند مرکز بخش کاغذکنان گفت: گستردگی شهرستان میانه سبب ایجاد ازدحام کاری در خصوص اوقاف گردیده است.

محمدرضا مشایخی با تاکید بر اینکه نگاه به موضوع وقف باید نگاه مردمی باشد افزود: اوقاف نهادی اجتماعی بوده و همه در هر جایگاهی می‎توانند در امر ارزشمند وقف مشارکت کرده و در حل و فصل موارد مربوط به آن تلاش کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه وقف علاوه ‎بر احیای مسائل دینی می‎تواند خواسته‎ها و نیازهای جامعه را برطرف و امور خیریه را ترویج دهد بیان کرد: شهرستان میانه جزو شهرستانهای درگیر با مساله وقف بوده و امیدواریم بتوانیم با قوت و قدرت تمام و هماهنگی امور در خصوص مسائل اوقاف بتوانیم در شهر ها بویژه روستاها به پیشبرد امور اوقاف شهرستان کمک کنیم.

فرماندار ویژه میانه در پایان برای حجت الاسلام عزالدین تقی زاده که پیش از این رئیس  اوقاف و امور خیریه در شهرهای اسکو، سراب و شبستر بود در سمت ریاست اداره اوقاف میانه آرزوی توفیق بیش از پیش در رسیدن به اهداف مورد نظر نمود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز با حضور در این مراسم، ساماندهی موقوفات میانه و طرح ساماندهی امامزاده اسماعیل (ع) را از مهمترین اولویتهای شهرستان میانه برشمرده گفت: تسهیل امور موقوفه با احیاء ، بازسازی و بروزرسانی در جهت منشا اثر بودن از دیگر اولویتهاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی به وجود بیش از چند صد نوع نیت وقفی در امر موقوفات اشاره کرده از زحمات حجت الاسلام غفاری در شهرستان میانه تقدیر و برای حجت الاسلام تقی زاده برای انجام بهتر امور آرزوی توفیق روزافزون نمود.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *