سازمان بسیج مملو از انسانهای پاک، عاشق انقلاب و مطیع ولایت است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  عزت الله جعفری حضور باصلابت و منسجم بسیجیان در حماسه پایدار و اقتدارآفرین بسیج را نشاننی از اتحاد و اتفاق اقشار مختلف بسیج در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب دانست و افزود: بسیج ریشه ای قرآنی دارد و ثمراتی بسیار و از ثمرات مهم آن، امنیت جامعه است.

 

   وی اظهار کرد: نیروهای بسیج انسانهایی مخلص و با صداقت هستن که برای رضای خدا حرکت کرده، در راه او قیام و جهاد می کنند و همه یکدل و متحد در کنار ولایت برای پیشبرد اهداف نظام انقلاب، جانفشانی می کنند.

 

   سردار جعفری از دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از خطرناکترین چالشهای انقلاب یاد کرد و افزود: بسیجیانن ما توانستند با حرکت در رکاب امام و مقتدای خود و با نیروی ایمان، این چالش را به بزرگترین فرصت برای انقلاب تبدیل کنند.

 

   وی خروج از مشکلات کشور را در گرو اقتصاد مقاومتی دانست و اقتصاد مقاومتی را اقتصادی درون زا و برون گرا معنا کرد و گفت: این اقتصاد باید متکی بر مردم و بسیجیان باشد نه غرب.

 

   فرمانده سپاه میانه نیز در ابتدای این مراسم سالروز تشکیل بسیج را سالروز تولد همه بسیجیان و تولد تفکری ناب، ارزشمند دانسته و آن را موهبتی الهی خواند و گفت: به واسطه همین تفکر بسیج منبعث از افکار دوراندیش امام است که انقلاب برای همیشه بیمه شده است.

 

   حسین محمدی افزود: همین تفکر بسیج است که باعث شده رهبر انقلاب یک تنه در برابر تمامی تفکرات منحرف جهان و زیاده خواهی های استکبار بایستد و حافظ استقلال، آزادی، عزت و سرافرازی کشور باشد.

 

   وی تصریح کرد: این حضور عاشقانه، انقلابی و آگاهانه مایه خرسندی جبهه اسلام و ناراحتی اردوگاه کفر است و شوکت و عظمت بسیج را به نمایش می گذارد.

 

   آیین گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با حضور چند هزار نفری بسیجیان و مسئولان شهرستان در سالن شهید جعفری میانه برگزار شد و در آن برنامه های متنوعی همچون اجرای گروه های رزمی و حماسه خوانی اجرا شد.

 

 

  خبرنگار: علی محمد عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *