بسیج در تمامی عرصه های انقلاب پیشرو و فاتح است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، عباسقلی احمدزاده با تبریک هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت، به گوشه هایی از رشادتهای بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: همچون دوران دفاع مقدس، این نیروی مردمی در تمای عرصه های نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … همواره سربلند میدان بوده و توانسته است با تمامی فتنه ها و تهدیدات به خوبی مقابله کرده و پیروز میدان باشد.

 

   مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در آذربایجانشرقی، آراستگی به تفکر بسیج را عامل رش و بالندگی کشور دانست و تصریح کرد: اگر این تفکر و روحیه بسیج در فکارو اعمال مسئولین ما تزریق شده و جریان یابد، بی شک موجبات پیشرفت کشور و برون رفت از تمامی مشکلات خواهد شد.

 

 

   وی اهتمام روستائیان به کشاورزی، دامداری و تولیدات بومی و روستایی را نمونه هایی از عمل به فرمایشات رهبری و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: همه باید برای خروج کشور از مشکلات اقتصادی باهم یکدل و متحد شوند.

 

 

   احمدزاده به حماسه آفرینی ها و پیروزی های مکرر جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی در برابر استکبار، داعش و سایر گروه های تکفیری و تروریستی اشاره کرده و آن را ناشی از جریان تفکر بسیجی در جهان دانست.

 

 

   آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دهستان کله بوز شرقی بخش مرکزی میانه با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از بسیجیان و مسئولان در مسجد روستای طوق برگزار شد.

 

 

 

خبرنگار: علی محمد عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *