بسیج مسلح به قدرت ایمان و اعتقاد به خداست

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام عبدالله محمدی فلسفه وجودی بسیج را مبارزه با استکبار و استضغاف عنوان کرد و گفت: امروز در جهان اسلام و حتی در بین غیرمسلمانان آزادیخواه، این روحیه و تفکر بسیج ریشه دوانیده است و وجود سپاه قدس موجب بسط بسیج مستضعفان در جهان گردیده است.

 

   خطیب جمعه میانه اظهار کرد: تمامی حکومت های فاسق عربی و استکبار پشت سر داعش و داعشیان ایستاده بودند اما جنبش های مردمی منطقه با تفکرات بسیج مستضعفان توانستند در برابر آنان به خوبی مقاومت کنند.

 

   وی تصریح کرد: صبر و استقامت، راستی و صداقت، و ولایت مداری از مولفه های شاخص بسیج است که پیروزی های متعدد داخلی همچون مقابله با تجاوزگران و فتنه ها و پیروزی های خارجی همچون غلبه بر داعش و امثال آنها را برایش فراهم کرده است.

 

   حجت الاسلام محمدی بر لزوم تقویت بنیه و ریشه های اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی سازمان بسیج و بسیجیان تاکید کرد و افزود: اگر از بسیج به قدر کافی پشتیبانی شود، اجرای امورات کشور و مقابله با زیاده خواهی های دشمنان به راحتی امکان پذیر خواهد بود لذا باید بر استحکام مادی و معنوی پایگاه ها و بسیجیان بیاندیشیم.

 

   به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ده ها نفر از کارکنان سپاه و بسیجیان شاخص شهرستان با امام جمعه میانه دیدار کردند.

 

 

خبرنگار: فاطمه غفاری

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *