همایش مشترک فرماندهان حوزه ها و رابطین نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، فرمانده سپاه میانه در جمع فرماندهان حوزه ها و رابطین نمایندگی، با بیان اینکه امروز باید اجرای فرامین امام و رهبری را دغدغه خود قرار دهیم و به عنوان یک سرباز، مجری و عامل به آرمانهای امام(ره) و رهبری باشیم، اظهار کرد: چهره منحوس و پلید رژیم صهیونیستی باید به جوانان خصوصا دانش آموزان نمایانده شود.

   حسین محمدی با اشاره به اینکه یک عده که دلشان برای دشمن می تپد در پی تطهیر جنایات حکومت منحوس صهیونیستی، آمریکا و استکبار جهانی هستند و می خواهند به مردم القا کنند که تنها راه حل عبور از مشکلات برقراری پیوند دوستی با این جنایتکاران است.

   وی با تاکید بر اینکه اساس برنامه های سپاه بر پایه نیازهای جامعه و تهدیدات دشمن، تدوین می شود بر ضرورت بصیرت افزایی در بین آحاد مردم تاکید کرد و افزود: کهنگی و انقضا در بحث هایی همچون دشمن شناسی، امام شناسی و استکبارستیزی معنا ندارد.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز با تشریح اهداف سه گانه استکبار، از نفوذ در بدنه نظام به عنوان اهداف کوتاه مدت و از مشروعیت زدایی به عنوان اهداف میان مدت یاد کرد و گفت: مشروعیت زدایی یعنی زیر سوال بردن ولی فقیه و مجموعه زیر نظر او، یعنی حذف شرع، شورای نگهبان و سپاه.

    حجت الاسلام حسن امیرنژاد هدف بلند مدت و نهایی استکبار را براندازی عنوان کرد و افزود: این هدف با تحقق نفوذ و مشروعیت زدایی امکان پذیر می شود و در این را از تاکتیک هایی همچون القای ناکارآمدی نظام، ایجاد جو رسانه ای مبنی بر عدم وجود آزادی، کمک به جناح های غربگرا و ایجاد ناامنی اقتصادی در کشور بهره می گیرد.

   وی بر لزوم هوشیاری، دقت و آگاهی در برابر دشمن و اهدافش تاکید کرد و ۱۳ آبان را روز نمایش بصیرت و قدرت ملت دانست و افزود: در این روز با حضور گسترده مردمی، ابهت غرب و آمریکا به لرزه می افتد.

   همایش مشترک فرماندهان حوزه ها و رابطین نمایندگی ولی فقیه حوزه های مقاومت بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

???????????????????????????????

   خبرنگار: علی محمد عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *