از کارمندان نمونه شهرستان میانه تجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در این مراسم با تبریک دهه ولایت و هفته دولت به تمامی دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران در بدنه اجرایی کشور و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والا مقام نظام بویژه شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر که الگو و اسوه به شمار می روند گفت: تمامی کارمندان و دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران باید این دو شهید بزرگوار دولت را الگوی خود قرار دهند زیرا آنها مردمی بوده و خدمت به مردم را بالاترین امور و عبادت می دانستند.

وی با تبریک روز کارمند گفت: تمامی زحمتکشان نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه کارکنان بدنه اجرایی کشور نمونه هستند اما تجلیل از کارمندان نمونه رسمی معمول در جهت نکوداشت این روز و قدردانی از تلاش تمامی کارمندان دولت به شمار می رود.

مشایخی در ادامه نظم و ترتیب در امور، علاقه و انگیزه در انجام وظایف، مردم دار بودن، روابط عمومی بالا، تکریم ارباب رجوع، احترام به همکاران، پرتلاش و داشتن احاطه کامل به کارهای تخصصی و عمومی و غیره را از جمله ویژگی های یک کارمند نمونه عنوان کرد.

فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به اینکه  هفته دولت فرصتی مغتنم برای قدردانی از خدمات ارزنده بدنه اجرایی در تمامی حوزه های جغرافیایی کشور می باشد که برای تسهیل امور مردم و خدمت رسانی در حوزه شهری و روستایی مشغول انجام وظیفه هستند، این هفته را فرصتی برای آگاهی مردم از عملکرد دولت  نیز خوانده و افزود: آگاهی حق مسلم مردم بوده و باید بیش از این برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم تا رضایت همه جانبه آنها را فراهم نماییم.

مشایخی به اعتبارات مبادله شده ۱۰۲ میلیارد تومانی شهرستان برای اجرای ۲۴۳ پروژه از محل اعتبارات مختلف استانی و استانی شده ملی و غیره اشاره کرده گفت: از این میزان ۵۰ درصد محقق شده و تا آخر شهریور نیز میزان تحقق به بیش از ۶۰ درصد خواهد رسید که این امر در سایه همت تلاش و پیگیری تمامی بدنه اجرایی شهرستان حاصل آمده است.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردمی در شهرستان میانه  از جمله در حوزه آب شرب، آب کشاورزی و راه روستایی افزود: با همراهی، مساعدت و امکانات دستگاههای متولی و نیز مشارکت مردم بسیاری از طرح ها در روستاهای فاقد دهیاری به اجرا رسیده  از جمله احداث راه ۲۰ روستای کوچک که احداث شده است .

فرماندار میانه اضافه کرد: وضعیت دولت چنین ایجاب می کند که مردم همانگونه که در مسائل اجتماعی و سیاسی در صحنه و پشتیبان نظام هستند در مسائل اقتصادی نیز همراه و همیار دولت باشند تا با موفقیت بیشتر از این مرحله نیز گذر کنیم.

وی در پایان از زحمات کارمندان ادارات و همکاران فرمانداری ویژه شهرستان تقدیر و تشکر نموده گفت: امیدوارم با حمایت و همراهی شما عزیزان و مشارکت مردم بتوانیم بعنوان خادم مردم فهیم و قدرشناس شهرستان به انجام وظیفه پرداخته و جایگاه والای شهرستان را با جلب و جذب سرمایه گذاران و مشارکتهای مردمی ارتقاء دهیم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *