یکی از وظایف سپاه حفاظت از اساتید و دانشگاه های انقلابی است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، جعفر غیابی در جمع اساتید بسیجی کانون بسیج اساتید شهید نیکنامی میانه، شهید دکتر نیکنامی را الگوی عملی شایسته برای اساتید دانست و ایشان را چمران آذربایجانن معرفی کرد.

   وی با تبیین طرح براندازانه هنسون مبنی بر بحران آفرینی در ایران، نقش اساتید انقلابی در روشنگری و مقابله با فتنه های پیش رو را بسیار مهم، حساس و کلیدی دانست.

   حجت الاسلام عادل ابراهیم نژاد مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه نیز با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، اهمیت تفکر و جایگاه آن در بهبود زندگی بشری را متذکر شده و افزود: نشر علوم اسلامی و آرمانهای انقلاب در بین اساتید و دانشجویان امری لازم و ضروری است.

   در ادامه جلیل اجلی رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه های میانه و مهدی مرادی مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور میانه، مطالبی را در خصوص جایگاه بسیج اساتید به عنوان اتاق فکر اولویت بندی آسیب های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و ارائه راه حل های علمی در راستای کاهش این سیب ها، بیان کردند.

   همایش بصیرت افزایی  با حضور ده ها نفر از اساتید بسیجی در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد  میانه برگزار شد.

  خبرنگار: علی محمّد عزّتی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *