استقرار اورژانس هوایی درمیانه ۱۵۰ کیلومتر از اطراف این شهرستان را تحت پوشش قرار می دهد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، مهدی جهدی در بازدید از پد اورژانس هوایی میانه واقع در بیمارستان خاتم الانبیای میانه گفت: پد حاضر در میانه آماده عملیات بوده و می توان از آن در مواقع بحران برای انتقال مصدومین و بیماران در اسرع وقت استفاده کرد.

 

 

وی با بیان اینکه بالگردی که در تبریز مستقر است می تواند به شعاع ۱۵۰ کیلومتر خدمات ارائه دهد افزود: متاسفانه میانه ۱۶۰ کیلومتر از مرکز استان فاصله داشته و خدمات رسانی این بالگرد به میانه میسر نمی باشد اما در صورت تامین اعتبار از طریق وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری، اورژانس هوایی در میانه تکمیل و در عرض یکسال به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

 

 

سرهنگ سروری خلبان هوانیروز ارتش نیز در این بازدید هدف از این کار را بازبینی و بررسی زمینه در جهت امدادرسانی با بالگرد عنوان نموده  با بیان اینکه ساخت آشیانه استاندارد هزینه بر است افزود: اگر آشیانه مجهز پیش بینی شود بالگرد می تواند با امنیت کامل در این شهر مستقر شود.

 

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان میانه هم با حضور در این بازدید از اختصاص ۴ میلیارد ریال اعتبار استانی برای اورژانس هوایی میانه در سال جاری خبر داده گفت: محل جانمایی بالگرد امروز بررسی و تایید شده و مقررشد بر اساس نقشه ای که در قم به احداث رسیده در میانه نیز شاهد احداث اورژانس هوایی باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *