برنامه های ماه مبارک رمضان در سپاه میانه آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین افتتاحیه برنامه های معنوی ماه رمضان، این ماه را ماه خودسازی، آرامش و نزدیکی به خدا دانسته و با بیان اینکه سفره رحمت الهی در این ماه بر روی بندگان باز است، بر جبران خسارت و استغفار و انابه توصیه کرد و گفت: مراقب باشیم که زمان به سرعت خواهد گذشت مبادا غبار غفلت مانع از استفاده ما از فیوضات این ماه پربرکت شود.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد تصریح کرد: تنها نخوردن و نیاشامیدن ملاک نیست بلکه مهم کسب شرافت انسانی از درگاه ربوبی است.

   وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات استکبار و رژیم صهیونیستی با همکاری برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان منطقه در یمن، عراق، سوریه، افغانستان و …، اظهار کرد: اکنون با سکوت مطلق کشورهای منطقه و حمایت مخفیانه و آشکار برخی از آنان از رژیم صهیونیستی، شاهد جنایات بزرگ استکبار در فلسطین هستیم و فجایع و جنایاتی که روزانه این مردم مظلوم و بی دفاع متحمل می شوند، غیرقابل اغماض و چشم پوشی است.

   حجت الاسلام امیرنژاد نسل کشی مسلمانان و ظلم و زورگویی صهیونیسم و استکبار در فلسطین را نقض آشکار حقوق بشر دانسته و ضمن محکوم کردن این جنایات، خواستار تقویت جبهه مقاومت برای نابودی و شکست هیمنه دشمن و استکبار در منطقه شد.

اولین محفل انس با قرآن کریم و مراسم افتتاحیه برنامه های ماه رمضان با حضور مهدیار محمودی از قاریان نوجوان شهرستان و با شرکت کلیه کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

 

   خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *