پرونده “افزایش حقوق کارمندان دولت” به هیئت تطبیق مصوبات ارجاع شد

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، غلامرضا کاتب عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از بررسی مصوبه خلاف قانون دولت درباره افزایش حقوق کارکنان در سال جاری در هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس با درخواست‌‌های متعددی از آقای لاریجانی رئیس مجلس خواسته‌اند که تخلف دولت درباره افزایش حقوق‌ها را بررسی و نتیجه را به نمایندگان مجلس و دولت اعلام کند.

وی با تأکید بر اینکه هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین یکی از ابزارهای نظارتی مجلس برای رد یا تأیید مصوبات دولت است، اظهار داشت: قرار است مصوبه دولت درباره افزایش ۱۲ تا ۱۶ درصدی حقوق کارکنان در سال‌جاری که خلاف قانون است، در هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین مورد بررسی قرار گیرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: به‌طور قطع، دولت در افزایش ۱۲ تا ۱۶ درصدی حقوق کارکنانش تخلف کرده و مجلس با آن به‌طور جدی برخورد خواهد کرد. ما خواهان اصلاح مصوبه دولت و اجرای قانون مبنی بر افزایش پلکانی حقوق و دستمزد از صفر تا ۲۰ درصد در سال‌جاری برای کارکنان دولت هستیم، لذا نباید تبعیضی در حقوق و دستمزد ایجاد شود.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *