شهادت بالاترین هدیه خداست/مطالبه گری بالاترین وظیفه دانشجوست

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، جواد تاجیک با روایتگری از شهدا و سیر و سلوک آنان، احترام به پدر و مادر، ساده زیستی و دوری از تجملات، بی اعتنایی به دنیا، شجاعت و اخلاق را شاخص ترین خصوصیات مشترک شهدا عنوان کرد و افزود: غیر از مقام شهادت که بالاترین هدیه خدا به شهید است، آنان از موهباتی دیگر برخوردار می شوند که جریان زندگی در ادوار تاریخ و تاثیرگذاری بر تحولات آینده از جمله این موهبات است.

   تاجیک اظهار داشت: تحولات کنونی نسل جوان و شکست داعش مصدداقی از تاثیرگذاری در تحولات آینده شهدای دفاع مقدس است.

   مسئول اسبق قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی کشور بر لزوم مقابله با داعش در خارج از خاک کشور تاکید کرد و گفت: اگر ما این ضرورت را به انجام نمی رساندیم اکنون باید با او در مرکز کشور می جنگیدیم.

   تاجیک حضور در مجلس شهدا و تکریم آنان و خانواده هایشان را ضروری دانست و اظهار کرد: تنها اینها کافی نیست ما باید با شناخت خصوصیات و خواسته های شهدا، با استمرار راه آنان، به معنای واقعی تکریمشان کنیم.

   وی با اشاره به اشرافی گری ها و خروج از مسیر انقلاب برخی از مسئولین کشور، مطالبه گری را وظیفه دانشجویان دانسته و افزود: باید با مقابله با خطر ارتجاع از بازگشت روحیه اشرافی گری و تجمل گرایی دوران قبل از انقلاب به مسئولان فعلی ممانعت کنیم.

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی و جمعی از اساتید و مسئولان شهرستان در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد و در این همایش از خانواده شهدا، دستاندرکاران راهیان نور، و جهادگران بسیج سازندگی دفتر بسیج دانشجویی میانه، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل گردید.

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *