ساز و کار فروش ارز دیجیتالی، مشابه شرکت های هرمی است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، جعفر غیابی در جمع ده ها نفر از هادیان و نخبگان سیاسی فضای مجازی را فضایی ناامن دانسته و با بیان اینکه ورود در این فضا نیازمند دریافت آموزش های لازم است، بداخلاقی اجتماعی، هتک حرمت ها، تغییر ادبیات محاوره ای، توهین به مقدسات و وجود فضاهای مستهجن و ضدفرهنگی را از جمله مشکلات عدیده فضای مجازی عنوان کرد.

 

 

   فرمانده سپاه میانه با اشاره به اینکه شرکت های فعال در فضای مجازی با سرقت اطلاعات کاربران و فروش آن، ثروتهای عظیمی کسب می کنند، اظهار کرد: هرکلیک در این فضا می تواند چندین سنت به ارزش سهام آنها بیافزاید و چرا که با ورود به حریم خصوصی افراد، امکان فروش اطلاعات به سازمانهای جاسوسی افزایش می یابد.

 

 

   غیابی با تاکید بر اینکه پیام رسانهای خارجی همچون تلگرام علاوه بر مشکلات فوق تقویت ارتباط گیری با ضدانقلاب ها، افکارسازی بر علیه نظام و نقض مردمسالاری دینی را دنبال می کنند بر جایگزین سازی پیام رسانهایی داخلی همچون ایتا، سروش و بیستون توصیه کرد و افزود: مردم میتوانند با استفاده از پیام رسانهای داخلی، تمامی خدماتی را که پیام رسانهای خارجی ارائه می دهند را بدون نگرانی از مسائل امنیتی دریافت کنند.

 

 

   فرمانده سپاه میانه فروش ارز دیجیتالی در فضای مجازی را غیرواقعی و برگرفته از روند محتوایی شرکت های هرمی دانسته و ثمره آن را خروج ارز از کشور و ضربه زدن به اقتصاد دانست و افزود: امروزه کاپیتولاسیون فرهنگی، ایجاد تبرّج و برداشته شدن حریم خصوصی افراد و به اشتراک گذاشته شدن خصوصی ترین لحظات زندگی شخصی با دیگران، از جمله معضلاتی است که فضای مجازی بوجود آورده و راه های نفوذ دشمن را تسریع می کند.

 

 

   همایش هادیان و نخبگان سیاسی سپاه و بسیج با موضوع تهدیدات فضای مجازی و پیام رسانها در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *