مردمی کردن تشکیلات و مجموعه ها از مهمترین اهداف دولت است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حمید شکری در جلسه هیئت امنای گلزار مومنین شهرستان میانه با اشاره به اینکه طبقه بندی گلزار مومنین به جز قطعه هنرمندان با چهره های شاخص، در کشور مان مرسوم نبوده، تفکیک و طبقه بندی را سبب بازتاب منفی در جامعه خواند.

وی همچنین با اشاره به تلاش و فعالیت خالصانه و بی ادعای هیئت امنای گلزار مومنین از فعالیت شفاف و بی شبهه این اعضا اظهار خرسندی نموده گفت: اطلاع رسانی به مردم در مورد تراز و بیلان مالی، درآمدها و هزینه ها، سرمایه گذاری، شفاف سازی اقدامات و فعالیتهای جدید می تواند جلوی هر گونه شبهه افکنی را بگیرد.

فرماندار میانه در ادامه خواستار فراهم نمودن زمینه برای نظرسنجی و مشارکت ایده و نظرات عموم مردم در امور گلزار مومنین شده تاکید کرد: اعضای هیئت امنای گلزار مومنین می توانند متولی آرامستانهای متروکه و ساماندهی گلزار شهدا در جهت عمران، آبادی و یا تعیین تکلیف آنها را بر عهده گرفته و تجارب موفق خود در گلزار مومنین را در آنجا اجرا کنند تا مردم توان این مجموعه را ببینند.

وی خواستار قطعه بندی از جمله شماره گذاری و نظم و ترتیب بیشتر در گلزار مومنین برای ساماندهی بیشتر و تسهیل در امور مردم شد.

شکری ادامه داد: در قالب اعتبارات شهری به شهرداری اعتباراتی تخصیص می یابد که هیئت امنای گلزار می توانند با ارائه طرح و با مجری گری شهرداری از این اعتبارات در جهت ساماندهی شهری از جمله گلزار مومنین و شهدا استفاده کنند.

فرماندار میانه در پایان بر ایجاد سرمایه گذاری مولد و خدمات دهی به مراجعین و کسب درآمد از این طریق تاکید کرده گفت: هیئت امنا و مدیره گلزار مومنین باید با اولویت بندی به سرمایه گذاری اقدام کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *