تردد ۴۷ هزار و ۵۰۰ مسافر ایرانی و خارجی از مرز جلفا /۳۳ هزار ایرانی از نوردوز به ارمنستان سفر کردند

به گزارش میانا به نقل از فارس، منوچهر سلمان‌زاده اظهار داشت: میزان تردد ایام نوروزی در محورهای مختلف استان آذربایجان‌شرقی در طول ایام اجرای طرح نوروزی سال۱۳۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۲۹ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: طبق اطلاعات دریافتی از ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین مستقر در محورهای استان از ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ تا ۱۵ فروردین سال‌جاری در محورهای مختلف استان بیش از ۱۶میلیون و ۸۰۰ هزار تردد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ثبت بیش از ۱۳ میلیون تردد ۲۹ درصد افزایش داشته است.

سلمان‌زاده گفت: روز ۹ فروردین با ثبت تعداد بیش از یک میلیون تردد پرترددترین و روز ۲۶ اسفند با ثبت ۶۹۶ هزار تردد کمترین تردد در این ایام را داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در ایام اجرای طرح نوروزی سال‌جاری بیش از ۴۷ هزار و ۵۰۰ مسافر ایرانی و خارجی از مرز جلفا تردد کرده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تردد بیش از ۴۵ هزار ۷۰۰ مسافر ۴درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از این تعداد بیش از ۲۰ هزار مسافر ایرانی و بیش از ۲۷ هزار و ۳۰۰ مسافر خارجی بوده‌اند.

سلمان‌زاده ادامه داد: در همین مدت از پایانه مرزی نوردوز بیش از ۳۹ هزار و ۴۰۰ مسافر تردد کرده‌اند که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تردد ۳۷ هزار مسافر ۶درصد افزایش داشته است و از این تعداد بیش از ۳۳ هزار و ۴۰۰ مسافر ایرانی و حدود ۶ هزار مسافر خارجی بوده‌اند.

وی گفت: در ایام اجرای طرح نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان اعم از اتوبوس، مینی‌بوس وسواری بیش از ۲۸۷ هزار مسافر را با تعداد ۲۸ هزار سفر جابه‌جا کردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *