دهیاران خدمتگزاران بی منت عرصه عمران، آبادی و فرهنگی روستاها هستند

به گزارش یایگاه خبری – تحلیلی میانا، بهنام آقامحمدی در جلسه آموزشی دهیاران بخش مرکزی تاکید کرد: هر چند کمبودهایی وجود دارد اما این عوامل نباید سبب قصور ما  در انجام امور باشد.

 

 

وی با تبریک فرارسیدن ایام عید نوروز به بحث گردشگری و جاذبه های آن پرداخته گفت: تمامی روستاهای مهمانپذیر در حاشیه جاده ها باید نسبت به جمع آوری پسماندها و زباله ها از سطح روستا اقدام کنند همچنین در برخی از روستاهای بزرگ از جمله سبز، ارباط، گلنگدر، اسلام آباد، گوندوغدی، سگهای ولگرد مشکل ایجاد کرده که امیدواریم دهیاریها با همیاری شهرداری در زنده گیری، جمع آوری و انتقال آنها به مرکز نگهداری این حیوانات اقدام کنند.

 

 

بخشدار مرکزی میانه از بودجه تخصیصی برای زمینه های فرهنگی، ورزشی و طرح های گردشگری در برخی روستاها از جمله روستای کهبنان خبر داده از دهیاران خواست تا در بودجه دهیاریها اعتباراتی برای جاذبه های گردشگری، فرهنگی و ورزشی تخصیص دهند.

 

 

 

وی همچنین اضافه کرد: در سال ۹۷ تمامی روستاهای بالای ۲۵ خانوار باید در جمع آوری پسماند به صورت مستقل اقدام لازم را بعمل آورده، یا با روستاهایی که دارای خودروی حمل زباله هستند عقد قرارداد برای حمل زباله داشته باشند.

 

 

 

آقامحمدی در پایان با اشاره به وضعیت مطلوب اقدامات دهیاران از نظر کنترل و مصرف منابع در سطح استان اظهار امیدواری کرد که با همیاری، تعامل و تلاش هر چه بیشتر دهیاران شاهد رشد و شکوفایی و عمران و آبادی هر چه بیشتر روستاها باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *