برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال/دستگیری ۳۰۹ سارق و متلاشی شدن ۶ باند سرقت طی سال جاری در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، فرمانده انتظامی میانه  روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه  در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره با تشریح برخی اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی این شهرستان با بیان اینکه پیشگری از وقوع جرم و سرقت از جمله اولویت های مهم برقرارکنندگان نظام و امنیت می باشد، افزود: خوشبختانه در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۲ درصدی سرقت و افزایش ۷ درصدی کشف آن بودیم.

 

 

سرهنگ هاشم شععفی ضمن بیان این موضوع که در سال ۹۶ تمامی قتل های به وقوع پیوسته در سطح شهرستان کشف شده است، اظهارداشت: امسال میزان نزاع های فردی نیز با کاهش ۲۴ درصدی مواجه بوده است.

 

 

وی به افزایش کشفیات مواد مخدر به میزان ۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال جاری در سطح شهرستان میانه نیز اشاره کرد وگفت: در سال ۹۶ همچنین شاهد افزایش ۱۷ درصدی ارزش کشفیات کالای قاچاق نسبت به سال گذشته نیز بودیم.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری ۳۰۹ سارق و متلاشی شدن ۶ باند سرقت طی سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مجموع جرایم به وقوع پیوسته شاهد کاهش ۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز بودیم.

 

 

وی از افزایش ۲۸ درصدی تصادفات درون شهری با ۲ فقره تصادف فوتی در طی سال جاری خبر داد و گفت: این امار در تصادفات برون شهری با کاهش ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و با کاهش ۶ نفر فوتی در کل تصادفات درون شهری و برون شهری همراه بوده است.

 

 

سرهنگ شعفی با تبریک پیشاپیش سال نو و لزوم ارج نهادن به سنت های دیرینه افزود: چهارشنبه ‌سوری از سنت‌ های دیرینه مردم است که با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از استفاده از مواد محترقه خطرناک می‌ تواند لحظات شیرین و پرخاطره ‌ای برای کودکان و خانواده ‌ها فراهم آورد.

 

 

وی بر لزوم نظارت والدین بر رفتار فرزندان و برگزاری مراسمات سنتی بصورت خانواده محوری در این ایام افزود: شهروندان میانه ای با رعایت موارد ایمنی و پرهیز از استفاده از مواد محترقه خطرناک، شیرینی ایام پایانی سال را به کام خانواده ‌ها تلخ نکنند تا نوروزی شاد و توام با آرامش برای شهروندان فراهم کنیم.

 

 

 

فرمانده انتظامی میانه گفت: در صورت مشاهده تخلف، فرد متخلف از سوی پلیس نیروی انتظامی شهرستان دستگیر و تا پایان تعطلات نوروزی بازداشت می شود.

 

 

 

سرهنگ شعفی با اشاره به رعایت برخی از موراد برای جلو گیری از حوادث افزود: اصلی ترین معیار مشارکت شهروندان با پلیس، رعایت قوانین و مقررات است.

 

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *