با متخلفان چهارشنبه آخر سال برخورد جدی و قانونی خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، سعید کشاورزامامی در گفت وگو با ایرنا، سلب آسایش و امنیت از مردم را غیرقانونی خواند و افزود: برخورد با متخلفان چهارشنبه آخر سال از ماه ها قبل صورت گرفته و از اول اسفند اجرایی شده است.

 

وی از راه اندازی شعبه ویژه برخورد با متخلفان مراسم های آخر سال خبر داد و به برخورد جدی و تصمیمات مرتبط با تخلف هایی شامل خرید و فروش و استفاده از مواد محترقه که امنیت شهر را برهم می زند، تاکید کرد.

 

کشاورز امامی اظهار کرد: هر کس بخواهد نظم و آرامش جامعه را سلب کند، با وی برخورد قانونی خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه والدین نسبت به فرزندان خود، بر فرهنگ سازی و آموزش جوانان و نوجوانان و آشناسازی آنها با قوانین و مقررات تاکید کرد.

 

کشاورز امامی از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به سرقت در سطح شهرستان خبر داد و با اشاره به اینکه تعطیلات عید فرصت مناسبی برای سارقان فراهم می آورد، گفت: با وقوع سرقت آسایش روانی شهروندان به مخاطره می افتد که در این خصوص از شهروندان انتظار داریم تا موارد ایمنی لازم برای جلوگیری از سرقت منازل و مغازه ها و خودروهای خود را اعمال داشته و پلیس را در این خصوص یاری کنند‌.

 

وی، به تشدید برخورد با سارقان از جمله سابقه داران اشاره کرد و از ممنوعیت اسباب کشی از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین خبر داد و گفت: هرگونه اسباب کشی باید با مجوز قانونی از کلانتری محل صورت گیرد.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *