راه اندازی بخش ام ار آی (MRI) در شهرستان میانه طی شش ماهه نخست سال ۹۷

یعقوب شیویاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی میانا، با اشاره به مشکل نبود مرکز تصویر برداری (MRI) در شهرستان میانه و ضرورت راه اندازی این مرکز به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم به منظور جلوگیری از سفرهای مکرر به مراکز استان، به پیگیری های صورت گرفته در این راستا اشاره کرد و افزود: در حاضر تامین مکان مناسب از جمله مشکلات پیش رو است که در صورت حل آن در شش ماهه نخست سال ۹۷ شاهد راه اندازی بخش ام ار آی (MRI) در یکی از دو بیمارستان شهرستان میانه خواهیم بود.

 

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری دوبانده کردن محورهای مواصلاتی میانه به لحاظ وقوع حوادث متعدد رانندگی از جمله مهم ترین اولویت های شهرستان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه این پیگیری ها ۴ میلیارد تومان اعتبار به پروژه دوبانده کردن محور میانه – سرچم اختصاص یافته است.

 

شیویاری با اشاره به بلاتکلیف ماندن سد شهریار میانه به عنوان پروژه عظیم ملی و هزینه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومانی که طی سالیان گذشته صرف این پروژه شده است، با ناچیز خواندن اعتبارات در نظر گرفته شده طی سال جاری برای تکمیل این پروژه، افزود: متاسفانه علی رغم پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی سازه این سد عظیم بتنی، قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به منظور تکمیل و تملک اراضی کشاورزی و ایجاد راه های دسترسی این سد نیاز است.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه این پروژه ملی از فینانس داخلی و خارجی نیز بی بهره مانده است، خاطرنشان کرد: بدون شک اعتبارات اختصاص یافته صرفاً در راستای حفظ ردیف اعتباری این پروژه می باشد.

 

شیویاری ضمن انتقاد از وضعیت بودجه کشور، گفت: متاسفانه  ۶۰ درصد بودجه صرف هزینه های جاری و تنها ۴۰ درصد آن به سایر مسائل از جمله عمرانی صرف می شود.

 

این نماینده مجلس با اشاره به امضای طرح شفاف سازی اموال مسئولین ضمن تاکید بر اجرای این طرح بر لزوم قانون گذاری مناسب و نظارت بیشتر نمایندگان بر دستگاه های اجرایی به منظور حل مشکلات مردم تاکید کرد.

 

وی همچنین از امضای استیضاح سه وزیر راه، جهاد کشاورزی و کار از سوی خود خبر داد.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *