در آستانه عید به هیچ‌وجه با دستفروشان برخورد نخواهد شد/ شهرداری وظیفه نظارتی برای عدم ایجاد مزاحمت و ترافیک دارد

به گزارش میانا به نقل از آناج، شهرام دبیری در پاسخ به موضوع ساماندهی دستفروشان تبریز و تاکیدات امام جمعه برای مدارا با این افراد اظهار داشت: سیاست کلی شهرداری با دستفروشان و وانت‌های فروش میوه ساماندهی آنان است تا برای مردم مزاحمت و مشکل ایجاد نشود اما نمی‌خواهیم مانع کار دستفروشان شویم.

وی ادامه داد: به ویژه در آستانه عید نوروز که این افراد بیشتر جز اقشار ضعیف می‌باشند و نیاز شدید مالی دارند برخوردی صورت نمی‌گیرد؛ در طول سال نیز توصیه‌ ما به شهرداری حمایت همراه با نظم در شهر است.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه سیاست کلی شهرداری عدم ایجاد مزاحمت و ترافیک است عنوان کرد: با این حال به هیچ‌وجه با دستفروشان برخورد و جمع‌آوری صورت نمی‌گیرد؛ تنها در خصوص وانتی‌ها این مساله مطرح می‌باشد که باعث ایجاد ترافیک و مشکلات نشوند.

وی افزود: برای این وانتی‌ها محل‌هایی مشخص شده اما برای دستفروشانی که در شهر فعالیت دارند شهرداری تنها نظارت دارد و آنها می‌توانند به کسب و کار خود ادامه دهند.

دبیری با اشاره به برپایی برخی نمایشگاه‌ها در مناطق مختلف شهر برای فروش کارهای دستی تاکید کرد: شهرداری‌های مناطق مختلف این کار را در طول سال انجام می‌دهند اما دستفروشانی که سالها در یک منطقه خاص فعالیت کرده‌اند را نمی‌توان به جای دیگری منتقل کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *