خانه شهدا؛ خانه امید و برکت ملت است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین-روز تکریم مادران و همسران شهدا- به همراه جمعی از کارکنان سپاه میانه، در منازل شهیدان واعظی و سرانجام حضور یافته و مادران شهدا را مورد تکریم قرار داد.

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این دیدار با بیان اینکه انوار شهدا در منازل آنان جاریست و حضور در محضر خانواده شهدا، روحیه بخش است، اظهار کرد: خانه شهدا، خانه امید و برکت ملت است و خانواده های شهدا مایه افتخار و سربلندی مردمند.

 

   حجت الاسلام امیرنژاد، هدف از دیدار با خانواده شهدا را استمرار راه شهدا، ولایت و امامت دانست و افزود: دشمن در تلاش است ما را از خانواده های شهدا، ارزشها و راه آنان دور سازد ولی هرگز نتوانسته و خواهد توانست.

 

   مادر شهید محمّدتقی واعظی با بیان اینکه ما مادران شهدا با وجود اینکه مادران آنها بودیم بدرستی نشناختیم، اظهار کرد: شهدا متعلق به این دنیا نبودند، آنها انسانهایی الهی بوده و از چشمه معرفت امام حسین(ع) سیراب می شدند.

 

   مادر شهید جمشید سرانجام نیاز با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: شهید سرانجام بارها در جبهه ها حضور یافت ولی شهید نشد، او اظهار می کرد در شهر خودش شهید خواهد شد و نهایتا در پشت بام خانه تیمی منافقان به دست یکی از آن کوردلان به شهادت رسید و با شهادتش مانع از اجرای عملیاتهای مخرب و تروریستی آنان در شهرستان میانه شد.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *