توزیع الکترونیکی مواد سوختی سبب تسهیل در دریافت می باشد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی در جلسه هماهنگی توزیع الکترونیکی مواد سوختی در بین خانوارهایی که از نفت سفید استفاده می کنند لازمه الکترونیکی کردن این امر را استخراج آمار خانوارهای روستایی مذکور از طریق  ناحیه نفت و خانه های بهداشت، دهیاریها و شوراهای اسلامی عنوان نمود.

وی از اجرای این طرح در استان قم و کردستان خبر داده افزود: اطلاعات خانوار روی کارتهای بانکی سرپرستان خانوار که از آن کارت یارانه دریافت می کنند ثبت شده همچنین کوپنهای فیزیکی حذف و روی این کارت تجمیع خواهد شد تا سهمیه مورد نیاز روستائیان دریافت کننده مواد نفتی تعریف شود.

مشایخی با اشاره به آماده شدن زیرساختهای الکترونیکی در شهرستان گفت: در صورت آماربرداری و راستی آزمایی این کار در اسرع وقت به اجرا خواهد رسید.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میانه افزود: تمامی بخشداران بخشهای چهارگانه شهرستان باید با هماهنگی دستگاههای شهرستان، از جمله شبکه بهداشت، ناحیه نفت، دهیاری ها و اعضای شوراهای اسلامی و نیز اداره پست برای ارائه کدپستی که لازمه راستی آزمایی و آماربرداری دقیق است به استخراج آمار خانوارها بپردازند.

مشایخی ثبت نام اولیه را مابین ناحیه نفتی و اداره پست عنوان نموده گفت: در جهت تکمیل چرخه ثبت نام و رفع نواقص نیاز به مراجعه سرپرستان خانوار خواهد بود  تا کارت بانکی خود را جهت ثبت اطلاعات بیاورند.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *