شهدای ۲۹ بهمن، تبرّی واقعی را به نمایش گذاشتند

 به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  حجت الاسلام حسن امیرنژاد، توّلی و تبرّی را به عنوان یکی از مهمترین واجبات دین متذکر شد و گفت: اعلام برائت از دشمنان خدا و دوستی با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همچون نماز و روزه بر مسلمانان واجب است و تنها با گفتار اقامه نمی شود بلکه باید قلباً و عملا باشد.

 

    مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان اینکه شهدای ۲۹ بهمن با اعلام برائت از طاغوت و اهانت کنندگان به مرجعیت و دین و با پشتیبانی عملی خود از روحانیت، تولی و تبری واقعی خود را به نمایش گذاشته و در عمل به اثبات رسانیدند.

 

   وی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۲۹ بهمن را نیز از مصادیق تولی و تبری عنوان کرد و افزود: دینداری و ولایتمداری واقعی با شعار حاصل نمی شود و مذاکره و آشتی با دشمن، دوقطبی سازی جامعه و … با اصل تبری از دشمنان، منافات دارد.

 

   حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به اینکه مردم آذربایجان در طول تاریخ اسلام به خوبی درخشیده و در برهه های مختلف همچون انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی و… ولایتمداری و دینداری خود را ثابت کرده اند، اظهار کرد: ۲۹ بهمن نیز یکی از یوم ا… هایی است فراموش نشدنی که در آن هم علما و هم مردم آذربایجان به خوبی دِین خود را به انقلاب، ادا کردند.

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه گفت: عده ای از مسئولین سست عهد نسبت به عهدشان به انقلاب، پیمان شکنی کرده و در پی ایجاد رابطه با آمریکا، صهیونیزم و … بوده و فریفته وعده های دروغین، پوچ و بی اساس آنان شده اند، ولی ملت همواره بصیرانه از انقلاب خود دفاع کرده اند.

 

   وی افزود: ملت با حضور در عرصه های مختلف همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، پایبندی خود به عهد با انقلاب اسلامی، رهبری و شهدا را به اثبات رسانیده اند و دولت باید قدردان و مشکل گشای چنین مردمی باوفا باشد.

 

   آیین گرامیداشت یوم ا… ۲۹ بهمن، با حضور ۱۵۰ نفر از دانشجویان و اساتید بسیجی در دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان میانه برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *