ماهواره مروج اصلی فساد در جامعه می باشد/رحمت الهی در گرو شکر گذاری نعمت ها است

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی میانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی امام‌جمعه میانه در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۷ بهمن‌ماه بابیان اینکه کفران نعمت موجب سلب نعمات الهی و دور ساختن آن از جامعه است، افزود: درحالی‌که برخی خانواده‌ها به نان شب محتاج هستند اما ماهواره در خانه آنان برقرار است و در کمال تأسف برخی عمامه به سرها ماهواره را جریان رسمی اطلاعات در کشور عنوان کرده‌اند.

امام‌جمعه میانه بر لزوم شکر گذاری و شرکت در عبادت‌های جمعی و تلاش در راستای گسترش خیرات به‌ویژه از طریق مراکز مذهبی و فرهنگی تأکید کرد و اظهار داشت: فساد و بی‌بندوباری و دور کردن نعمات الهی ازجمله آثار کفر نعمت است و ماهواره بزرگ‌ترین عدم شکر در مقابل نعمات الهی است.

خطیب جمعه میانه گفت: نباید منازل مسلمانان باوجود ماهواره به محل لجن‌زار غربی‌ها و موجب فساد افراد خانواده‌ها شود.

وی بابیان اینکه رسانه‌های داخلی برای اطلاع از اخبار و برنامه‌ها مختلف بهترین رسانه مرجع می‌باشد، افزود: بومی کردن اینترنت و جریان اصلی اطلاعات نیاز اصلی کشور است.

محمدی بر لزوم کمک به فقرا و نیازمندان در آستانه سال نو تأکید کرد و گفت: در جامعه‌ای که عدالت اسلامی برقرار است نیاز به کمیته امداد نیست.

وی خاطرنشان ساخت: باید تلاش کنیم بدون اینکه عزت افراد خدشه‌دار شود، فاصله طبقاتی خانواده‌ها در جامعه کم شود

محمدی بر لزوم پرهیز از اسراف مواد غذایی به‌ویژه در تالارها و رستوران‌ها درصورتی‌که بسیاری از افراد جامعه نیازمند نان شب هستند، تأکید کرد و خواستار چاره‌اندیشی آحاد مردم و مسئولین جامعه در فرهنگ‌سازی و از میان بردن چنین مسائلی شد.

امام‌جمعه میانه همچنین بر لزوم قدردانی و شکری گذاری فرزندان نسبت به وجود نعمات مختلف ازجمله والدین تأکید کرد.

وی ضمن گرامیداشت سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن تبریز به دیدار مجدد مردم آذربایجان در سالروز این واقعه مهم با رهبر انقلاب اشاره و از آن به‌عنوان تجدید بیعت دوباره با آرمان های مقدس نظام و انقلاب یاد کرد.

محمدی استمرار در آرمان‌های انقلاب و اسلام و دفاع از ولایت‌پذیری ازجمله پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال عنوان کرد و افزود: به‌پاس قدردانی از این حضور تماشایی همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید داشتند، می‌بایست تلاش‌های مسئولین در راستای خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم زیاد شود.

امام‌جمعه میانه طرح مسئله رفراندوم از سوی سران کشور را اقدامی در راستای اهداف دشمن خواند و افزود: نیت این سخن هرچه باشد موجب راه انداختن جنگ نرم و انتخاباتی کردن فضا و تضعیف وظایف قوا نظام بود که درهرصورت اقدامی غلط بشمار می‌رود که صرفاً خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی را تأمین کرد.

وی به موفقیت‌های جبهه مقاومت در سوریه علیه تشکیلات غربی‌ها و رژیم صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها و سرنگون کردن جنگنده اسرائیلی موجب حملات کورکورانه این رژیم جعلی شده است.

 

 

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *