خرید ۲۰ اتوبوس برقی در تبریز/حضور تاکسی هیبریدی منطقه آزاد ارس در تبریز

به گزارش میانا به نقل از فارس، شهرام دبیری با تاکید به اینکه قطار شهری و مترو از جمله اولویت‌هایی است که می‌خواهیم در سال آینده خط یک به‌صورت کامل راه‌انداری شود، اظهار کرد: خرید اتوبوس‌های جدید از دیگر اولویت‌های ما در شهر است که در این زمینه ۲۰ اتوبوس برقی خریداری شده و سال آینده نیز اتوبوس برقی خریداری خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه جایگزینی برخی تاکسی‌ها به هیبریدی را داریم که در این راستا از طرف منطقه آزاد ارس چنین تاکسی‌هایی وارد شهر خواهند شد.

دبیری بیان کرد: برنامه مسیرگشایی‌ها از سال‌های گذشته بلاتکلیف مانده است که در سال آتی برنامه اجرای آنها را خواهیم گذاشت.

وی افزود: برنامه ترویج فرهنگ ترافیکی و فرهنگ شهروندی را نیز در سال آینده خواهیم داشت که از زیرمجموعه این امور فرهنگی می‌توان به امنیت عابر پیاده، مناسب‌سازی محیط برای معلولان و جانبازان اشاره کرد.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه تقریباً میزان بودجه امسال معادل بودجه سال گذشته است، گفت: البته برای سال آینده بودجه خوبی برای مسیرگشایی‌ها، توسعه فضای سبز و خرید زمین‌هایی با فضای سبز اختصاص داده شده و البته سمت‌گیری بودجه به سمت رونق گردشگری، مسائل فرهنگی، هنری، ورزشی و هزینه‌های جاری است و همه این مسائل برای ایجاد محیط و فراهم ساختن فضا برای گردشگری و توسعه گردشگری است.

وی خاطرنشان کرد: بسیار امیدوار به رویداد تبریز ۲۰۱۸ هستیم و از این رو تلاش می‌کنیم تا اسم تبریز را در سطح دنیا و متطقه به عنوان شهر گردشگر مطرح کنیم که تبریز ۲۰۱۸ نیز یک شروع برای این هدف است که البته همه دست به دست هم داده و کاری می‌کنیم تا گردشگر در این شهر افزایش یابد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *