آمریکا در مقابل قدرت نفوذ و گسترش انقلاب اسلامی ناتوان است

به گزارش پایکاه خبری – تحلیلی میانا،  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه گفت: انقلابی اسلامی در حالی وارد چهلمین سال عمر پربرکت خود می شود که شکوه پیروزی های آن بیش از گذشته چشم نواز است.

 

 

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به اینکه شیوه های پیچیده مقابله با انقلاب اسلامی توسط دشمن در ۴ دهه گذشته مدام تغییر کرده است، تحریم ایران و طرفدارانش، تحریم شرکت ها، موسسات و بانک های طرف قرارداد با ایران، زندانی، تبعید و شکنجه رهبران اثرگذار دنیا به بهانه ارتباط فکری و معنوی با انقلاب اسلامی، راه اندازی گروه های تروریستی، حمایت از جوخه های اعدام، منافقان و گروه های ترور و،  تغییر شیوه براندازی به جنگ سرد با حمایت گروه های اپوزسیون داخلی، و حمله نظامی به ایران و طرفدارانش را از جمله مهمترین این شیوه ها برشمرد.

 

 

 

   وی افزود: روزانه ده ها توطئه، طرح و برنامه برای مقابله با ایران در کنگره کاخ سفید و اتاق های فکری آمریکا و اتحادیه اروپا، صادر می شود اما با گذشت ۴۰ سال نه تنها نتوانسته اند نتیجه ای حاصل کنند بلکه روز به روز، قدرت و نفوذ ایران در جهان افزایش یافته است.

 

 

 

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به مطالبه گری های مردم و اظهار رنج از بی عدالتی، تبعیض و بیکاری در جامعه، گفت: اکثریت قاطع مردم ایران با وجود داشتن این مطالبات، به انقلاب و سیاستهای کلی نظام پایبندند و به آرمانهای انقلاب، اسلام، امام(ره)، شهدا و ولایت فقیه، عشق می ورزند و در طول این ۴ دهه ثابت کرده اند که حاضرند در راه این آرمانها جان خویش را فدا کنند.

 

 

 

 

   حجت الاسلام امیرنژاد اظهار داشت: مسئولان فرصت کافی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با مدیریت جهادی و اقدامات انقلابی، در اختیار دارند و باید گام های موثری در این راه بردارند.

 

 

 

   وی تصریح کرد: ملت ما در ۲۲ بهمن ماه با حضور گرم خود جواب یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد و بار دیگر نظام جمهوری اسلامی و نظام ولایتی را بیمه خواهند کرد.

 

 

 

 

   همایش بصیرت افزایی و روشنگریدر سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان میانه برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *