مقام شهادت؛ بالاترین مقام و عامل اصلی ماندگاری انقلاب است

 به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان و با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد روستای طارون میانه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد در این مراسم، شهدا را عاملان اصلی ماندگاری انقلاب دانسته و گفت: خون پاک جوانان، نهال انقلاب را آبیاری کرد. آنان از جان و آبروی خود گذشتند تا اسلام و انقلاب از دست دشمنان داخلی و خارجی در امان باشد.

 

 

 

 

 

 

   وی افزود: اکنون شهدا ناظر اعمال و رفتار ما هستند و ما در مقابل خون پاک آنان مدیون و مسئولیم و اگر می خواهیم آنها از ما راضی باشند، باید حافظ اسلام و انقلاب اسلامی و خادم مردم باشیم.

 

 

 

 

 

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی به مثابه درختی تناور است که به هوایی پاک، آبی سالم و نگهبانی دلسوز نیازمند است و مردم و جوانان در صحنه، حافظ و نگهبانان اصلی این انقلاب و پشتیبانان ولایتند.

 

 

 

 

 

 

 

    حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به مشکلات موجود در کشور، گله مندی مردم از بی عدالتی ها و بیکاری مردم را متذکر شد و افزود: مسئولین باید با گره گشایی از کار مردم، در عمل نشان دهند که به آرمانهای امام(ره) و انقلاب پایبندند.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *