عده ای واقعیت های جامعه اسلامی و حقایق انقلاب را درک نمی کنند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  حجت الاسلام حاج عبدالله محمدی در مراسم نشست سیاسی استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان در محل سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: شما ببینید آن روحانیونی که برای به ثمر نشستن این انقلاب، خون خود را داده و شهید شدند، چقدر شاخص بودند؟ و آنهایی هم که از سایر اقشار جامعه بوده و شهید شدند چه ویژگی هایی داشتند؟

 

 

 

 

وی افزود: معلوم بود که حضرت امام خمینی(ره) پیش قدم شد و دست به انقلاب زد. رهبری که در سن ۱۷ سالگی اولین کتاب خود را منتشر و این کتاب اولین فکر و اندیشه امام بود که به مردم تزریق کرد.

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه ما قبل از انقلاب اسلامی، دو نوع انقلاب مشروطیت و صنعت نفت را داشتیم بیان کرد: اکنون بعضی به این باور نرسیده ان که این انقلاب هنوز هم  هست و تحلیل هایی هم که می کنند از روی هوا و هوس بوده، برای اینکه به آرزوهایشان نرسیده اند.

 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه میانه تاکید کرد: عده ای واقعیت های جامعه اسلامی و حقایق انقلاب را درک نمی کنند و نمی دانند که ملت بزرگ ایران برای به دست آوردن این شجره طیبه چه خون هایی که نداده اند و چه مجاهدت های بزرگی انجام نگرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

سخنران مراسم برای شناخت یک انقلاب سه عنصر اصلی را برشمرد و اظهار کرد: انقلاب را می توان از سه عنصر حیاتی شناخت، اول شعارهایی که در آن وجود دارد، دوم رهبر آن انقلاب است و سوم اهدافی که رهبران آنها دنبال می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

محمدی اذعان کرد: شعار انقلاب اسلامی ما، نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود و از اول انقلاب تاکنون، نظام جمهوری اسلامی ایران چه توطئه ها و دست های پشت پرده ای که از سوی دشمنان قسم خورده خود ندیده است.

 

 

 

 

 

 

 

وی نخستین انقلاب اسلامی را قیام نهضت عاشورا و امام حسین عنوان کرد و گفت: اگر به قیام کربلا نگاه کنیم، در آنجا هم می بینیم که رهبر آن نهضت، حضرت اباعبدا…الحسین (ع) است و شعار او نیز هیهات من الذله بود که دین پیامبر اکرم (ص) را احیاء کرد.

 

 

 

 

 

 

 

محمدی ریشه های انقلاب اسلامی را برگرفته از انقلاب های پیامبر اسلام و امیرالمؤمنین بیان کرد وادامه داد: این انقلاب در سایه مجاهدت ها و مبارزات علما، دانشگاهیان و دانش آموزان، افراد مذهبی و غیره به دست آمد و اکنون ماییم که باید در مقابل استکبار و زورگویان بایستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی را خدا به ما داده ما قدردان نعمات الهی هستیم و مردمی که در مقابل این همه سختی ها ایستاده اند، نشانگر آن است که این ایدئولوژی و اعتدال در جهان نهادینه شده و ریشه در باورها و اعتقادات مردم دارد.

 

 

 

 

 

 

بیان مسائل و مشکلات مراکز آموزش عالی شهرستان و تجلیل از مدیران فرهنگی دانشگاه ها از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

به مناسبت ایام ا… دهه مبارک فجر، نشست سیاسی دانشگاهیان و مراکز آموزش عالی شهرستان، با حضور حجت الاسلام حاج عبدالله محمدی امام جمعه، جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها، و مراکز آموزش عالی در محل سالن اجلاس مجتمع آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا غیابی

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *