بهره برداری از ۳۵ پروژه با اعتبار بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حمید شکری در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میانه افزود: این پروژه ها شامل گازرسانی به روستاها  در بخشهای چهارگانه شهرستان،  اجرای طرح هادی، زیرسازی، بهسازی و آسفالت راههای روستایی و  شهرها، پروژه های عمرانی دهیاریها، افتتاح مدارس روستایی، مجتمع آبرسانی اوچ تپه، بهسازی و نوسازی مساکن روستایی، احداث شبکه جمع آوری فاضلاب سکونتگاههای غیررسمی، پاسگاه  و بازداشتگاه کلانتری مسکن مهر، مخزن ذخیره آب شرب آقکند، پاسگاه کلانتری کاغذکنان، سیستم گرمایشی مدارس، صدور سند روستایی، احداث گلخانه، جداسازی آب فضای سبز از آب شرب شهر ترک، افتتاح نمایشگاه و غیره می باشد که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

فرماندار میانه همچنین به اجرای برنامه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری و ورزشی مختلف از جمله پیاده روی بزرگ خانوادگی، برگزاری جشنواره غذا، مسابقات مختلف ورزشی، همایش بزرگ بانوان، دیدار از خانواده های معظم شهدا، جشن های انقلاب روستایی و شهری، اختتامیه جشنواره فیلم افلاکیان، مراسم جشن انقلاب در میانه، غباررروبی و عطرافشانی مزار شهدا، نشستهای سیاسی و دیگر برنامه ها به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با همکاری و تعامل ادارات و نهادهای شهرستان اشاره کرد.

وی در ادامه با تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه گفت: رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی به شمار رفته و خبرنگاران رسالت سنگینی برعهده دارند.

شکری با بیان اینکه خبرنگاری شغلی پر زحمت با مسئولیت بالاست افزود: آگاهی مردم از عملکرد مسئولان، دستاوردها و ارزشهای انقلاب و نظام و ایجاد امید در جامعه از جمله وظایف خبرنگاران محسوب می شود.

فرماندار میانه با ابراز خرسندی و تقدیر از رسانه هایی که در جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی صادقانه عمل می کنند گفت: : مردم از جمله جوانان نیازمند شور و شوق در جامعه و امید به آینده هستند که متاسفانه برخی از رسانه ها با سیاه نمایی و نگاه مغرضانه به ترویج ناامیدی در جامعه می پردازند.

شکری رعایت آزادی مطبوعات و رسانه ها و تشکیل احزاب و تشکلهای سیاسی برای فعالیت در اجتماع را از سیاستهای دولت خوانده گفت: مطبوعات حق نقد داشته و همه باید نقدپذیر باشند اما این نقدها باید  سالم و در راستای هدفهای متعالی همچون توسعه و اعتلای کشور صورت پذیرد.

وی در با اشاره به  پروژه های بزرگی در سطح شهرستان که در حال اجرا یا در طی مراحل برای اجرایی شدن قرار دارند از اشتغالزایی بالای این طرح ها در شهرستان طی آینده نزدیک خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *