نارضایتی و سرگردانی مراجعین به اورژانس بیمارستان های میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، در حالی که شهر میانه از وجود دو اورژانس بیمارستان های برکت و خاتم الانبیاء بهره مند است، اما چندی روزی است مراجعین و بیماران به این بخش با مشکل نبود پزشک و عدم ویزیت آنان در برخی از ساعات شبانه روز مواجه هستند.

 

 

 

 

بیمارانی که اکثر از نقاط دور بویژه روستاها مسافت های طولانی را برای درمان و حل مشکل اورژانسی خود به این مراکز مراجعه می کنند در کمال تاسف ضمن اتلاف وقت و هزینه با مشکل نبود پزشک شیفت مواجه می شوند.

 

 

 

 

 

هر چند مشکل نبود پزشک اورژانس آن هم در برخی ساعات شبانه روز موضوع تازه ای نمی باشد، اما به نظر می رسد سر منشاء این مشکلات به کمبود پزشک و برخی از آن به مدیریت ناصحیح این مجموعه های و در صدر آن شبکه بهداشت و درمان شهرستان بر می گردد.

 

 

 

 

 

بدون شک اگر قرار باشد شهروندان میانه ای هر چند روز یک بار با این مشکل مواجه باشند، حتی پروژه های میلیاردی مدیران از جمله بازسازی بیمارستان برکت امام خمینی(ره) نیز در مقابل این نوع و نحوه خدمات رسانی به آنان بی ارزش و موجب ایجاد نارضایتی آنان خواهد شد.

 

 

 

 

 

انتظار می رد مسئولین شهرستان میانه اعم از فرماندار و  نماینده شهرستان میانه که خود پزشک و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی می باشد به همین سادگی از کنار این موضوعات رد نشده و با پزشکان، مدیران و مسئولین خاطی  که در انجام وظایف محوله کوتاهی می کنند، برخوردی جدی داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *