مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی میانه رتبه برتر کشوری را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  مدیر عامل خبرگزاری آنا از رضا غیابی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، در راستای تجلیل از واحدهای برتر دانشگاهی در امر اطلاع‌رسانی اخبار و انعکاس مناسب فعالیت‌ های دانشگاه آزاد اسلامی از ۶ واحد برتر این دانشگاه در ماه دی قدردانی و تجلیل کرد.

 

 

 

 

دکتر یاسر احمدوند در نامه‌ای به ۶ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از مدیران و مسئولان روابط عمومی این واحدهای دانشگاهی و نمایندگان خبری خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) تشکر و قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

در نامه‌های مدیرعامل خبرگزاری آنا به روسای واحدهای برگزیده آمده است: پیرو تصمیم خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا مبنی بر قدردانی، تشویق و تجلیل ماهانه؛ از واحدهای برتر دانشگاه در عرصه اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای از نماینده آنا، از رضا غیابی مدیر ورابط عمومی واحد میانه به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با این خبرگزاری و تلاش موثر در اطلاع رسانی و ارسال بموقع اخبار و گزارش‌های فعالیت واحد دانشگاهی‌ در دی ۹۶ و رعایت شاخص‌های تعیین شده خبرگزاری به عنوان روابط عمومی و رابط خبری برتر تجلیل و قدردانی می‌شود.

 

 

 

 

در این نامه‌، رضا غیابی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، به عنوان نفرات برگزیده و برتر خبرگزاری آنا در ماه دی معرفی شد.

 

 

 

 

 

احمدوند با اعلام اینکه خوشبختانه اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در بخش اطلاع رسانی فعال و با خبرگزاری آنا در ارتباط پویا و تعامل خوب هستند از همه مدیران روابط عمومی و رابطان خبری بویژه کسانی که در تولید محتوا فعال بوده و اخبار تولیدی به خبرگزاری ارسال می کنند، قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش آنا، واحدهای برتر و برگزیده ماه ‌های گذشته همراه برخی از واحدهای بزرگ و کوچک دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور نیز در ماه دی از اطلاع رسانی مناسبی برخوردار بوده اند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *