برنامه های دهه فجر امسال در شهرستان میانه باید پرشور و توام با نوآوری باشد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی در اولین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه چهلمین سالگرد انقلاب، پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و نیز خنثی شدن توطئه دشمنان نظام اسلامی در اغتشاشات هفته گذشته، سه ویژگی بارز دهه فجر پیش رو به شمار می روند، افزود: همگی بر این باوریم که نظام اسلامی ایران همواره مورد هجمه های بی امان دشمنان قرار دارد و مردم نیز با حضور به موقع در صحنه های مختلف انقلاب، پشتیبانی خود از انقلاب و ولایت را اثبات کرده اند و یقینا در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش رو، پاسخی دندان شکن تر از قبل به معاندین و دشمنان نظام خواهند داد.

مشایخی با اشاره به اینکه تمامی دستگاهها در بسترسازی برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های ایام ا… دهه فجر سهیم هستند، ادامه داد: فضاسازی و تزئینات مناسب سطح شهر و ایجاد شور و نشاط مخصوصا در بین جوانان و دانش آموزان باید جزو اهداف اصلی ستاد دهه فجر باشد.

وی افزود: انتقال فرهنگ انقلاب به نسل های آتی به گونه ای باشد که جانفشانی ها و مجاهدت ها و رشادت ها و ایثارگری گذشته گان نسبت به این انقلاب را از عمق وجود حس کنند تا بتوانند با احساس مسئولیت، به حفظ و آبادانی ایران اسلامی همت نمایند.

معاون سیاسی و احتماعی فرماندار، برپایی همایش شهدای زینبیه و ثارا… را از مهمترین برنامه های ویژه شهرستان میانه عنوان کرده، گفت: شهدای زینبیه و ثارا… شناسنامه و هویت ملی میانه در عرصه شهادت و ایثارگری  به شمار می روند و در کنار برنامه های دهه مبارک فجر، نسبت به این برنامه نیز باید توجه ویژه ای داشته باشیم و به بهترین نجو برگزار کنیم.

گفتنی است در این جلسه، مسئولیت های هر دستگاه در ستاد تعیین و اداره تبلیغات اسلامی بعنوان مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی امسال درشهرستان میانه تعیین گردید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *