طلب حق مردم پاسخ‌گویی و عمل مسئولین را می‌طلبد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله محمدی در نشست خبری با خبرنگاران بابیان اینکه هدف تشکیل انقلاب اسلامی احیای اسلام عدالت محور و رسیدگی به مشکلات مستضعفین است، افزود: اگر به دستورات دینی به‌طور کامل عمل نکنیم بدون شک در مسائل مختلف همچون اقتصاد دچار مشکل خواهیم شد.

 

 

 

 

 

امام‌جمعه میانه بیکاری را یکی از مشکلات و معضلات اصلی جامعه امروز عنوان کرد و اظهار داشت: دولت فعلی و قبلی متأسفانه به بسیاری از وعده‌های انتخاباتی خود جامه عمل نپوشانده‌اند که این مسئله موجب ایجاد مطالبه گری و در بین مردم شده است.

 

 

 

 

 

 

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر رخ‌داده در کشور و آسیب رساندن عده‌ای به بیت‌المال و اموال عمومی تصریح کرد: بدون شک این حرکت‌ها که باهدف براندازی نظام و انقلاب انجام می‌پذیرد خود روشن بوده و با توس چینی دشمنان و مزدوران داخلی انجام می‌پذیرد.

 

 

 

 

 

 

وی ضمن تأکید بر تعامل ویژه مسئولین با مردم و گره‌گشایی از کار آنان و همچنین افزایش نظارت‌ها بر مدیران دولتی خواستار توجه نمایندگان مجلس به اصلاح  تصویب قوانین مدون اقتصادی و رسیدگی به قشر آسیب‌پذیر جامعه شد.

 

 

 

 

 

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی با اشاره به تصمیم شورای تبلیغات اسلامی در برگزاری راهپیمایی سرا سری در محکومیت افرادی که به بیت‌المال و اموال عمومی ضربه می‌زنند گفت این راهپیمایی فصل الخطاب پیگیری‌ها و مطالبات مردم و خواص ختم قائله فتنه اخیر دشمنان در داخل کشور است که عموم مردم ایران اسلامی و به‌تبع آن مردم شریف و انقلابی شهرستان میانه روز جمعه بعد از نماز جمعه بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی ایران در مقابل توطئه‌چینی‌های دشمنان به نمایش خواهد گذاشت.

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *