با دروغ و آمارسازی نمی‌‌شود مردم را آرام کرد/ مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی و پایان دادن به تبعیض‌‌ها راهکار ارائه دهند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، یعقوب شیویاری در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج به تجمعات اخیر مردم در برخی نقاط کشور اشاره کرد و ابراز داشت: مصادف با سالروز گرامیداشت نهم دی که با عظمت نیز برگزار شد، شاهد بروز برخی وقایع بودیم که تاسف همگان را برانگیخت.

 

 

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه مردم باید اعتراضات‌‌شان را از طرق قانونی دنبال کنند تا فضا برای سودجویان معاند فراهم نشود، تاکید کرد: مردم حق دارند از وضعیت اقتصادی، تبعیض‌‌ها و رانت‌‌خواری‌‌هایی که صورت می‌‌گیرد گله‌‌مند باشند اما در این میان دشمنان نظام مطالبات اقتصادی را با تحریک جوانان و اغفال‌‌شان به سمت سیاست سوق می‌‌دهند.

 

 

 

 

 

نماینده مردم میانه با تاکید بر لزوم حفظ انسجام ملی و تبعیت از ولایت فقیه جهت خنثی شدن توطئه‌‌های دشمنان، اذعان داشت: منِ نماینده نیز از خیلی مسایل گله‌‌مندم و مشکلات مردم را می‌‌بینم اما نباید مسایل اقتصادی را با سایر مباحث قاطی کرد، ۴۰ سال است که روی پای خود ایستاده‌ایم و در کنار نکات ضعف، دستاوردهای زیادی داشته‌‌ایم که دشمن چشم دیدن آن‌‌ها را ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

وی متذکر شد: در حال حاضر بیکاری افزایش یافته و درآمد اقشار مختلف مردم کمتر شده است، من‌‌باب مثل باید درآمد سازمان تامین اجتماعی زیاد باشد تا بتواند حق بیمه پرداخت نماید اما کارخانه‌‌ای که ۲۵۰ نفر نیرو داشت اکنون با نصف ظرفیت کار می‌‌کند و بیمه مجبور است به آن ۵۰ درصد باقیمانده بیمه بیکاری پرداخت نماید.

 

 

 

 

 

 

 

سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان‌‌شرقی با اعلام اینکه تیم اقتصادی دولت باید قوی‌‌تر از این‌‌ها باشد، توضیح داد: مسئولان باید شفاف‌‌سازی کنند، مردم ایران اگر بدانند ریشه مشکلات از کجاست خودشان به حل آن معضل کمک می‌‌نمایند، با دروغ و آمارسازی نمی‌‌شود ملت را آرام کرد، اینکه در راهپیمایی‌‌ها مردم را به خیابان بکشانیم اما گامی برای حل مشکلات‌‌شان برنداریم صحیح نیست.

 

 

 

 

 

 

وی در پایان تصریح کرد: با گرانی چند قلم کالا مردم به خیابان نمی‌‌‌‌آیند، این مسایل قابل مدیریت است، مشکل اینجاست که هزینه‌‌ها با درآمدها همخوانی ندارد و اگر کسی ماهیانه حقوق مطلوبی داشته باشد به گرانی اعتراض نمی‌‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *