پیگیری و رفع مسائل و مشکلات طرح های بزرگ شهرستان میانه در استان

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حمید شکری در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان میانه گفت: طی هفته گذشته بحث نیروگاه آقکند طی جلسه ای در استان حل شده  و تمامی مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شد.

وی با بیان اینکه برخی طرح های بزرگ نیازمند اخذ مجوز در استان هستند تا شاهد جهشی عظیم در حوزه اشتغال باشیم با بیان نواقصی در برخی مجوزهای گاوداری ۶ هزار راسی همچنین در مباحث چاه و غیره آن افزود: برای این پروژه ۵۰ هکتار زمین در اکرم آباد تامین شده، واریز پول زمینها به مردم در حال اتمام بوده و به محض صدور سند تک برگی کار اجرایی شروع خواهد شد.

شکری از اختصاص زمینی برای سرمایه گذار میانه ای در روستای گوندوغدی در راستای  احداث پرورش ۶ هزار راسی بز مورسیا خبر داده گفت: مسائل پتروشیمی نیز در دست پیگیری بوده که زمینه اشتغال بسیاری را فراهم خواهد کرد.

وی شرکت توسعه و عمران میانه که از آرمان به آتیه تغییر نام داده را از ظرفیتهای مهم شهرستان با یکهزار و ۳۳۰ نفر اعضا و سرمایه اولیه ۱۱۰ میلیارد ریالی عنوان نموده گفت: توانسته ایم ۴۵ شرکت را در قالب این شرکت برای اجرای پروژه های عمرانی شهرستان دور هم جمع کنیم .

شکری از اعلام آمادگی شرکتها برای اجرای یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پروژه در شهرستان خبر داده افزود: با حضور مدیر کل راه و شهرسازی و ۲ پیمانکار برای زیرسازی و آسفالت ۲۳۰ کیلومتر از راههای میانه اعلام آمادگی شد اما سیستم اداری به گونه ای است که هنوز نتوانسته ایم این پروژه را به آنها تحویل دهیم.

وی از تفاهم نامه شرکت توسعه با کمیته امداد برای نصب دستگاه تولید انرژی خورشیدی در پشت بام منزل یکهزار نفر از مددجویان کمیته امداد خبر داده افزود: این دستگاهها با ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات به اعضا ارائه شده و پس از بازپرداخت تسهیلات ماهانه ۶۰۰ هزار تومان برای آنها درآمدزایی خواهد داشت.

شکری اضافه کرد: با تصویب طرح های سازنده و بزرگ شهرستان و عملیاتی شدن آنها شاهد ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد در منطقه خواهیم بود.

فرماندار میانه از اعضای کارگروه اشتغال خواست تا مصوبات جلسات را به صورت جدی پیگیری کرده و با سرعت تمام برای عملیاتی شدن به پیش ببرند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *