دشمن به‌وسیله فتنه به دنبال براندازی نظام بود

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله محمدی به مناسبت ۹ دی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی انقلاب اسلامی ایران را احیا کرد، اظهار داشت: فتنه ۸۸ حاصل نقشه دشمنان خارجی و منافقین داخلی بود که کشور را تا مرز آشوب کشاند ولی به دلیل آگاهی و روحیه انقلابی مردم این توطئه و نقشه سنگین دشمنان به حول قوه الهی خنثی شد.

 

 

 

 

امام‌جمعه میانه بابیان اینکه دشمن به‌وسیله فتنه به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، افزود: در فتنه ۸۸ منافقین داخلی با تمام قدرت با دشمنان انقلاب علی‌الخصوص آمریکا همکاری‌های لازم را انجام دادند ولی در این میان مردم با حضور پرشکوه خود در ۹ دی یک حماسه‌ای پرشور و غیرقابل‌توصیف آفریدند.

 

 

 

 

وی بابیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان کشیدند، تصریح کرد: در این فتنه تعدادی از جوانان انقلابی به شهادت رسیدند و خسارات بزرگی به کشور وارد شد و مهم‌تر از  همه، سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ خرداد ۸۸ تهران باعث شد تا مردم انقلابی ایران بیش‌ازپیش با تمام توان پشت نظام و انقلاب بایستند.

 

 

 

 

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه با تأکید بر اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ امام حسین (ع) را نیز مورد هتک حرمت قراردادند، خاطرنشان کرد: آنان احترام سیدالشهدا(ع) را نه تنها حفظ نکردند بلکه به عزاداران وی حمله‌ور شده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و در برخی مواقع نیز آنان را به شهادت رساندند.

 

 

 

 

امام‌جمعه میانه روشنگری‌های حکیمانه امام خامنه‌ای را عامل شکست دشمنان خارجی و داخلی در فتنه ۸۸ عنوان کرد و گفت: مردم به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و حماسه ۹ دی را خلق کردند لذا حماسه ماندگار ۹ دی نقطه عطفی بر رژیم استکبار است که بداند ملت ایران همیشه و در همه حال یار و یاور همدیگر و گوش به‌فرمان ولایت‌فقیه هستند.

 

 

 

 

 

وی در پایان، افزود: مردم باید همیشه در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان آگاه و هوشیار باشند چراکه فتنه تمام نشده و دشمنان هرلحظه درصدد براندازی نظام هستند و در این میان نباید اجازه دهیم جای جلاد و شهید در فتنه ۸۸ شود.

 

 

 

 

 

 

به گزارش تسنیم، مراسم یوم‌الله ۹ دی در شهرستان میانه ظهر روز شنبه با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *