بستان آباد قطب حمل و نقل در آذربایجان شرقی است

به گزارش میانا به نقل از دیار شهریار، رئیس اداره راهداری و  حمل و نقل جاده ای بستان آباد گفت : اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بستان آباد در سال۹۵  تشکیل شده که مسئولیت های آن جدا از اداره راه و شهرسازی است .

مونسی گفت :جاده ها سرمایه های کشور هستند که در اقتصاد نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی افزود : بستان آباد یکی از قطب های حمل ونقل و اولین شهرستان در ارائه خدمات کارت هوشمند و رسیدگی به پرونده های تن آژ غیر مجاز است  .

مونسی درادامه به موقعیت ترانزیتی بستان آباد اشاره کرد و گفت : یکی از عمده ترین نیاز های بستان آباد وجود پایانه مسافر بری است که متاسفانه در شهرستان وجود ندارد و در تلاش هستیم تا این پایانه را راه اندازی کنیم .

وی با اشاره به فرسوده بودن بیشتر خودروهای مسافربری و حمل و نقل در شهرستان گفت : آماده همکاری با همشهریان عزیز هستیم تا با ارائه خدمات و اعطاء وام ، بتوانند ناوگان خودرا نودسازی کنند .

رئیس اداره راهداری بستان آباد افزود : جاده روستای چرزه خون به عنوان نقطه پرحادثه به ثبت رسیده است و امسال قسمتی از آن را اصلاح شده و بعد از عید آن را تکمیل می کنیم.

وی ادامه داد : به علت نبود آمار تصادف از سوی اداره راهنمایی رانندگی یا ارگان های مربوطه نمی توانیم نقاط پرحادثه دیگر مانند جاده روستای شیروانه ده و جاده بستان آباد تبریز را در سامانه ثبت کنیم . درصورت به ثبت رسیدن و شناخت آن محل به عنوان نقطه پرحادثه می توانیم با دریافت بودجه جهت رفع و اصلاح آن اقدام کنیم .

مونسی به قدمت بالا و فرسودگی ماشین آلات اداره راهداری اشاره نمود و گفت :  برای ارایه خدمات مطلوب به مردم ماشین آلات نیاز به نوسازی دارند.

وی با اشاره به رسیدن فصل زمستان گفت : تهیه و حمل نمک و ماسه و آماده سازی ماشین ها انجام شده است .و همچنین اکیپ های راهداری در طول زمستان در کلیه محورها اعم از آزادراه ، جاده های اصلی و فرعی و روستایی  با آمادگی کامل در راهدارخانه های مرکزی ، شیبلی ، قره چمن ، اکین آباد و آزاد راه پیامبر اعظم انجام وظیفه خواهند.

رئیس اداره راه داری خاطر نشان کرد : با رسیدن فصل برف و کولاک  لیست بیماران اوژانسی و مادران باردار از شبکه بهداشت و درمان دریافت شده است که در صورت بارش های شدید در اولین فرصت بیمار را جهت بستری باهماهنگی های لازم به شهرستان انتقال دهیم .

وی از همشهریان عزیز خواست در روزهای بارش و کولاک از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و درصورت سفرهای ضروری مواد غذایی، زنجیر چرخ ، لباس گرم و آب به همراه داشته و همچنین عزیزان می توانند با شماره گیری تلفن ۱۴۱ از وضعیت راهها آگاه شوند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *