کمبود بنزین با کیفیت بالا در جایگاه های سوخت شهرستان میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، با توجه به اینکه بسیاری از شهرهای کشور از مسئله آلودگی هوا رنج می برد، اما در کمال تاسف در بسیاری از جایگاه های بنزین سطح شهرستان میانه بنزین معمولی برای شهروندان ارائه می شود.

 

 

 

 

در حالی که بسیاری از همشهریان میانه ای که پیام های خواستار پیگیری موضوع از سوی رسانه ها  و مطالبه‌گری از مسئولین شده اند، به نظر می‌رسد با افزایش شاخص آلودگی هوا در برخی نقاط کشور عرضه سوخت با کیفیت موضوعی است که در حال حاضر در سطح شهرستان از حساسیت بیشتری برخوردار شده است.

 

 

 

 

 

 

صاحبان خودروهای لوکس و به روز که غالبا در پی سوخت با کیفیت یا به اصطلاح بنزین سوپر  و یا یورو ۴ هستند، این روزها با مراجعه به اکثر جایگاههای سوخت شهرستان میانه با نبود و یا کمبود این نوع سوخت مواجه هستند.

 

 

 

 

 

از سوی دیگر عدم سازگاری و کیفیت نامناسب بنزین های معمولی با سیستم خودروهای روز و مدل بالا و همچنین لوکس مسئله ای است که می‌تواند بر لزوم رعایت بازار عرضه و تقاضا و فراهم آوردن زیرساخت های لازم در سیستم توزیع سوخت کشور به آن اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

هرچند به نظر می رسد کمبود سوخت های با کیفیت موضوعی است که بیشتر متوجه شهرستانها بوده و شهرهای بزرگ از این موضوع مستثنا هستند، اما بدون شک مردم انتظار دارند در قبال هزینه یکسان برای هردو بنزین معمولی و یورو۴،  مسئولین و مقامات دولت در سطح شهرستان نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و قضیه را از مسئولین استانی و عدم ارسال چنین بنزن های به جایگاه های سوخت پیگیری نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

آلودگی محیط‌زیست موضوعی است که بدون شک می‌توان بخش عمده‌ای از آن را به تردد وسایل نقلیه فرسوده و یا عدم عرضه سوخته باکیفیت بالا ربط داد که امید است مسئولین امر در این راستا نیز اقدامات و تصمیمات عملی و محکم بردارند چراکه در غیر این صورت  شهرستان میانه نیز طی سال‌های آتی با معضل آلودگی هوا مواجه خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *