افزایش راههای اصلی شهرستان میانه نیازمند افزایش امکانات است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، مهدی مشایخی در جلسه هماهنگی آمادگی  و تعامل دستگاههای امدادی در فصل زمستان از تامین روشنایی میانه به پلیس راه خبر داده افزود: امیدواریم تا عید نوروز امسال با مساعدت استان شاهد تامین روشنایی  تمامی ورودیها به سمت میانه و تقاطع ها باشیم.

 

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اظهار کرد: با توجه به رسیدن فصل سرما و زمستان بر لزوم به همراه داشتن زنجیرچرخ  تاکید کرده از برخورد جدی با کسانی که زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند خبر داد.

 

 

 

وی بر همکاری و تعامل تمامی دستگاهها، برای مقابله و ایمنی سازی زمستانی به منظور خدمات رسانی به مسافران و ارتقاء ایمنی جاده های فرعی و اصلی در طی شبانه روز از جمله هنگام بارش برف و باران تاکید کرد.

 

 

 

مشایخی خواستار آمادگی ادارات از جمله امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، راهداری، پلیس راهنمایی و رانندگی، گاز، برق و آب و غیره شده گفت:  ذخیره سازی نفت در روستاهای فاقد گاز و آموزش به روستاییان درخصوص استفاده بهینه گاز و آشنایی با خطرات احتمالی نشت گاز و لوله های بخاری از دیگر ضروریات است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

 

 

وی همچنین بر لزوم آمادگی تجهیزات و خودروهای برف روب، تجهیز خودروهای عبوری به زنجیر چرخ و جلوگیری پلیس از ورود خودروها به بزرگراه ها و جاده های مواصلاتی بدون تجهیز به زنجیر چرخ تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *