بهره‌برداری از راه آهن میانه – تبریز تا ایستگاه ائل گلی اواخر سال ۹۷/ به‌غیراز بحث تأمین مالی نگرانی دیگری نداریم

به گزارش پایگاه خبری_ تحلیلی میانا به نقل از  روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مجید خدابخش عصر امروز در حاشیه بازدید از مسیر پروژه راه‌آهن میانه – تبریز طی گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه اظهار داشت: پروژه راه‌آهن میانه – تبریز یکی از پروژه‌های مهم استان بوده و جزو مطالبات اهالی شریف آذربایجان‌شرقی است.

 

 

 

 

 

 

وی افزود: دو هفته قبل نیز بازدیدی از این مسیر انجام شد و پروژه از میانه تا بستان‌آباد در حال اتمام بوده و کارهای ریل‌گذاری آن انجام می‌شود و با توجه به این وضعیت پیش‌بینی می‌شود در چند ماه آینده از مسیر تهران تا بستان‌آباد قطار راه‌اندازی شده و مسافران از آن بهره‌مند شوند.

 

 

 

 

 

 

استاندار آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه بیشترین نگرانی که وجود داشت در خصوص مسیر بستان‌آباد تا اول ائل‌گلی تبریز بوده که حدود ۵۰ کیلومتر است، اضافه کرد: البته در بازدید امروز شاهد بودیم که مسیر از اول ائل‌گلی به سمت راه‌آهن پیمانکاران تجهیز شده و در حال کار هستند.

 

 

 

 

 

 

خدابخش ادامه داد: در مسیر گلوگاه تونل شیبلی نیز تونلی در حدود ۳ کیلومتر کار و آماده‌شده در حال اجرا است و به‌غیراز بحث تأمین مالی  نگرانی دیگری نداریم، اگر با این سرعت پروژه پیش برود قبل از اتمام سال ۹۷ امیدواریم کل پروژه تا اول ائل‌گلی افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

 

 

 

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما نظارت و پیگیری بوده و با توجه به اهمیت پروژه تصمیم داریم هر ماه یک‌بار در کنار مسوولان محترم وزارت راه و شهرسازی که مسوول اصلی پروژه هستند از نزدیک روند اجرای پروژه را نظارت، کنترل و پیگیری کرده و میزان پیشرفت پروژه را به اطلاع مردم آذربایجان برسانیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *