دیوانگی ترامپ در تعیین قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل؛ نابودی این رژیم جعلی و صهیونیستی را رقم خواهد زد

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی میانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۷ آذرماه، با اشاره به تصمیمات دیوانه‌وار ترامپ در اعلام قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل، افزود: این اقدام نسنجیده نابودی رژیم صهیونیستی را در آینده نزدیک را رقم خواهد زد.

 

 

 

 

محمدی به تجمع و راهپیمایی مردم میانه در راستای محکومیت تصمیم ترامپ و استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: بدون شک این اقدام از سوی مسلمانان جهان بی‌جواب نخواهد ماند وان شالله به‌زودی پاسخ این تصمیم احمقانه از سوی نیروی مقاومت و انقلابی داده خواهد شد.

 

 

 

وی به نابودی دیکتاتور یمن و جنایت‌های گسترده وی در طول تاریخ اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مسائل داخلی و سیاسی کشور یمن باید موردتوجه و رصد مردم قرار گیرد، زیرا این کشور یکی از پایگاه‌های مهم تشیع در خاورمیانه است.

 

 

 

امام‌جمعه میانه در درجه اول دولتمردان و خدمتگزاران جامعه را به رعایت قوانین و اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب و همچنین مبانی دین مبین اسلام به‌عنوان الگوی جامعه توصیه کرد.

 

 

 

وی از مقامات و مسئولین قضایی خواست تا قاطعانه با مفسدین و اهانت کنندگان به مقدسات و آرمان‌های نظام انقلاب و منافقین داخلی، برخورد قاطعانه داشته باشند.

 

 

خطیب جمعه میانه بابیان اینکه اجابت صدای مظلوم و مسلمان جزو اعتقادات شیعه بوده و مسئولین و دولتمردان ما می‌بایست در مقابل کشتار ناجوانمردانه مسلمانان به‌ویژه در یمن و فلسطین و سایر کشورهای دوست و همسایه ساکت بنشینند.

 

 

 

حجت‌الاسلام محمدی وضعیت علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور را مناسب ندانست و اظهار داشت: به دست‌گیری امور جامعه توسط افراد متعهد و باایمان می‌تواند راه‌حل اساسی مشکلات و جلوگیری از به دست‌گیری انقلاب توسط نااهلان است.

 

 

 

 

محمدی به تغییر در ساختارهای فرهنگی هیئات مذهبی شهرستان و لزوم به‌کارگیری جوانان در حل معضلات فرهنگی تأکید کرد.

 

 

 

 

خطیب جمعه میانه برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر دهقان فداکار اشاره کرد و از تمامی مسئولین و همشهریان در برگزاری هرچه باشکوه وداع با پیکر این شخصیت بزرگ ملی تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

 

وی همچنین خواستار رعایت حقوق شهروندی و برخورد دستگاه‌های ذی‌ربط با متخلفین به‌ویژه در بحث برگزاری مراسمات عروسی در پاسی از شب و مزاحمت برای همشهریان تأکید کرد.

 

 

 

 

 

خطیب جمعه میانه بابیان اینکه سرمنشأ تمام هستی و موجودات جهان پروردگار متعال است و مخلوقات باید در راستای اجرای فرامین خالق در راستای کلام الهی قدم بردارند.

 

 

 

 

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *