جوان ایرانی-آمریکایی به ضرب گلوله پلیس آمریکا کشته شد +عکس

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند یک جوان ایرانی-آمریکایی، علی‌رغم آنکه غیرمسلح بود، به ضرب گلوله پلیس سازمان‌ پارک‌های ملی آمریکا کشته شد.

به نوشته روزنامه واشنگتن‌پست، «بیژن قیصر» بعد از عملیات تعقیب و گریز، در شهرستان «فرفکس» در ایالت «ویرجینیا» به ضرب گلوله پلیس زخمی شد و ۱۰ روز بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت. خانواده آقای قیصر گفته‌اند او غیرمسلح بوده است.

«بیژن قیصر» که ۲۵ سال سن داشت فارغ‌التحصیل دبیرستان «لانگلی» و «دانشگاه ویرجینیا کامنولث» بود و به عنوان حسابدار در شرکت پدرش کار می‌کرد. پلیس سازمان پارک‌های ملی ادعا کرده قیصر بعد از تصادف با خودروی شاسی‌بلند خود در بزرگراه «جورج واشنگتن» در شامگاه ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان ماه) از صحنه متواری شده و پلیس به این دلیل وی را تعقیب کرده است.

خانواده این جوان ایرانی-آمریکایی در بیانیه‌ای به واشنگتن‌پست گفته‌اند که او سه بار از ناحیه سر هدف قرار گرفته است. یک شاهد عینی هفته گذشته به این روزنامه گفت دو افسر پلیس را مشاهده کرده که به خودروی جیپ بیژن قیصر نزدیک شده و از نزدیک به او شلیک کرده‌اند. هنوز توضیحی درباره دلایل تیراندازی افسران پلیس ارائه نشده است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *