طرح بزرگ بسیج سلامت ۳ در شهرستان میانه اجرا شد/ ویزیت رایگان پزشکان خدمتی در راستای محرومیت زدایی+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  با هدف محرومیت زدایی و دستگیری از قشر محروم جامعه، ده ها نفر از پزشکان و متخصصان استان در قالب سومین طرح بزرگ سلامت در مدرسه ایثار شهرستان میانه به ارائه خدمات متنوع پزشکی رایگان به بیماران نیازمند، پرداختند.

 

 

 

 

 

   گفتنی است طرح بسیج سلامت ۱ در مدرسه آیت الله میانجی میانه و طرح بسیج سلامت۲ در بخش کاغذکنان میانه طی ماه های گذشته اجرا شده و بیش از ۲۰۰۰ نفر مورد ویزیت و درمان رایگان پزشکی قرار گرفته اند.

 

 

 

 

 

 

فرمانده سپاه میانه در مراسم افتتاحیه این طرح ضمن قدردانی از احساس مسئولیت تمامی اعضای بسیج جامعه پزشکی شهرستان میانه ضمن تاکید بر لزوم احرای چنین طرح هایی، خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی و توجه به مشکلات اساسی مردم از جمله مهم ترین اهداف و برنامه های سپاه و بسیج بشمار می آید.

 

 

 

 

جعفر غیابی، بکاری گیری نیروهای جوان، متعهد و متخصص را یکی از مهم ترین شاخصه های اجرای طرح ویزیت رایگان بسیج پزشکان عنوان کرد و افزود: این قوای جوان در کنار تجربه پیشکسوتان و افراد کارآزموده بسیجی خواهد توانست در راستای اجرای هرچه بهتر خدمت رسانی به مردم بسیار تاثیر گذار باشد.

 

 

 

 

 

 

 

   به اذعان مسئول بسیج پزشکان میانه، پیش بینی می شود در طرح بسیج سلامت ۳، بیش از ۳۰۰۰ نفر جهت دریافت خدمات پزشکی، مراجعه و مورد درمان قرار  خواهند گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

   فریدون پورشهباز از کلیه پزشکان، متخصصان و نهادهای همکار در اجرای این طرح تجلیل و قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاس و خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *