صد درصد مدارس شهرستان از سیستم گرمایشی مناسب برخوردارند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حمید شکری در جلسه شورای آموزش و پرورش میانه گفت: از سوی اداره کل نوسازی و تجهیزمدارس استان مبلغ ۴ میلیاردو ۵۰۰میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی مدارس شهرستان تخصیص یافته است.

 

 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه تمامی مدارس شهری چه دولتی و غیردولتی دارای کتابخانه کلاسی و مدرسه ای هستند افزود: ۹۰ درصد مدارس روستایی نیز مجهز به کتابخانه مدرسه ای و ۱۰ درصد دارای کتابخانه کلاسی هستند و دلیل اینکه ۱۰ درصد از مدارس روستایی کتابخانه مدرسه ای ندارند زیر حدنصاب بودن دانش آموزانی است که از کتابخانه درون کلاسی برخوردارند.

 

 

 

 

 

 

شکری در ادامه با بیان اینکه در امر تجهیز مدارس به کتابخانه ۱۶ درصد رشد داشتیم گفت: از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان به مدارس شهرستان مبلغ ۲۹۵ میلیون ریال کتاب در قالب نمایشگاههای کتاب در سطح مدارس شهرستان توزیع شده است.

 

 

 

 

 

فرماندار ویژه میانه به اهمیت نماز جماعت مدارس و نماز اول وقت تاکید کرده همچنین پدافند غیرعامل در مقابله با مسائل و حوادث طبیعی و غیرطبیعی را ضروری برشمرده افزود: کشور ما از حادثه خیزترین ها در بحث زلزله می باشد که در این خصوص آموزش و پرورش باید به ارائه گزارش اقدامات انجام یافته بپردازد.

 

 

 

 

 

شکری در پایان از حس نوع دوستی مردم شهرستان میانه در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه با اعزام ۱۰ کامیون شامل ۱۰۰۰ تخته پتوو اقلام دیگر تقدیر و تشکر نمود.

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *