مزاحم نوامیس مردم و سارق منازل در میانه دستگیر شد

سرهنگ هاشم شعفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی میانا، با اشاره به انتشار برخی اخبار و تصاویر در کانال‌های تلگرامی پیرامون فردی مشکوک که برای همشهریان  میانه ای ایجاد مزاحمت می نمود، افزود: این مرد با تحقیقات نیروی انتظامی طی دو روز گذشته دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

 

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با اشاره به انتشار شایعات گوناگون در فضای مجازی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث تامین امنیت شهرستان نداریم، اظهار داشت: تحت تأثیر قرار گرفتن افراد و ایجاد دلهره و ترس از وجود چنین افرادی در برخی موارد هدف‌دار است که همشریان می بایست نسبت به این موضوعات بی تفاوت باشند.

 

 

 

 

وی تصریح کرد: برخی از افراد فرصت‌طلب و سودجو از خالی شدن منازل سوءاستفاده کرده و امنیت جامعه را خدشه‌دار می‌کنند که لازم است مردم به‌منظور پیشگیری از سرقت‌های احتمالی توصیه‌ها و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

 

 

 

 

شعفی از فعالیت افرادی در ارتباط ایجاد مزاحمت برای نوامیس و سرقت طی هفته‌های اخیر در شهر میانه و تشکیل تیمی ویژه به منظور بررسی و پیگرد این موضوع خبر داد و تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای به دام انداختن این افراد نیز روند مثبتی داشته و طی روزهای آتی با اقدامات تخصصی پلیسی شاهد دستگیری عوامل مرتبط دیگری در سطح شهرستان خواهیم بود.

 

 

 

 

فرمانده انتظامی میانه از همشهریان خواست در مواقعی که به مسافرت می‌روند از همسایگان و اقوام مورداطمینان خود بخواهند که از منزلشان مراقبت کنند و هرگز کلید منزل را در اختیار افراد غیرمطمئن قرار ندهند و تمام درها و پنجره‌های ساختمان اعم از درب اصلی، پشت‌بام، هال، اتاق‌ها، حیات خلوت و … را قفل نمایند.

 

 

 

 

وی همچنین از بین بردن علائم خالی بودن منزل، بویژه در هنگام تنها ماندن زنان و فرزندان در خانه و بی‌تفاوت نبودن نسبت به توقف خودروهای همراه باسرنشین در اطراف منزل  و مطلع کردن پلیس از موارد مشکوک را از دیگر اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت‌های احتمالی عنوان کرد.

 

 

 

 

سرهنگ شعفی از مردم خواست تا از نگهداری اشیاء قیمتی و پول نقد در منزل و در معرض دید قرار دادن آنها در معابر و خیابان ها خودداری کنند.

 

 

 

 

وی افزود: تماس مردم با پلیس ۱۱۰ در گزارش موارد مشکوک باعث ناامن شدن محیط برای مجرمین و افزایش امنیت خانواده‌ها می‌گردد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *